Datum: (605 dagen oud)
PR: Krakeling Communicatie

Frontline eerste PureCloud-partner van Interactive Intelligence Nederland

Amsterdam/Vianen, 18 april 2016 – Frontline is de eerste partner van Interactive Intelligence voor PureCloud Engage in Nederland. De partnerovereenkomst werd getekend door Marcel Reuvers, directeur van Frontline en Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence.

PureCloud
“Iedereen praat over agile, over het kunnen meebewegen met de klant. En dat is precies waar PureCloud voor is bedoeld. Het is een cloudplatform en dat betekent dat je het heel gemakkelijk in gebruik kan nemen, er is geen installatie nodig. En verder gebeurt alles per gebruiker en per functionaliteit: uitbreiden, terugschalen en betalen,” aldus Kim de Boer. “Voor onze partners betekent dit een andere manier van ondersteuning van de klant. Frontline heeft dat heel goed begrepen, zij zien de enorme mogelijkheden voor klantgerichte organisaties en zetten hun jarenlange ervaring en kennis daar graag voor in.”

PureCloud Engage laat klantgerichte organisaties eenvoudig en snel een contact center opzetten, toevoegen van gebruikers en functionaliteit kan op ieder moment zonder downtime. Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die is gebaseerd op Amazon Web Services (AWS). De betaling per maand en per gebruiker zorgt voor een bedrijfsinvestering met een laag risico en hoge toegevoegde waarde.

Klantbeleving
Marcel Reuvers: “De wereld van klantcontact en customer experience maken grote veranderingen door en daar snel op kunnen schakelen is belangrijk. Wij werken al jaren naar alle tevredenheid samen met Interactive Intelligence. De komst van PureCloud is dan ook een zeer welkome aanvulling op ons portfolio. Het is gebruiksvriendelijk en heeft veel functionaliteiten van het allerhoogste niveau en daarmee creëren wij klantbeleving.”

Meer informatie over PureCloud Engage staat op de website van Interactive Intelligence.

====

Bijlage
Foto van de ondertekening. Foto van de ondertekening. Van links naar rechts: Bram ten Have (ININ), Marcel Reuvers (Frontline), Kim de Boer (ININ) en Gertjan Coolen (Frontline)

Over Frontline Services