Datum: (594 dagen oud)
PR: LEWIS

Google Apps Referral Program beschikbaar in Nederland en België

Hierbij kondigen we aan dat het Google Apps Referral Program beschikbaar is in Nederland en België. Hiermee beschikken mensen die Google Apps for Work gebruiken over een manier om Google Apps aan te bevelen aan hun vrienden, klanten en netwerken, waarmee ze een bonus verdienen van €12 voor elke gebruiker die ze doorverwijzen. Er geldt geen limiet voor het aantal klanten dat ieder lid kan doorverwijzen. Kijk hier voor meer details over het programma.

Er hebben zich al meer dan 10.000 mensen aangemeld voor het Google Apps Referral Program sinds de start van het programma in de Verenigde Staten en Canada in maart 2014.

Over Google for Work
Google for Work is het onderdeel van Google dat enterprise-versies aanbiedt van Apps for Work en Drive for Work. Het gebruik van Google Apps is voor veel bedrijven een katalysator voor innovatie en betere samenwerking. Gebruikers kunnen eenvoudiger en beter samenwerken aan documenten en informatie met elkaar delen. Dit voorkomt dat medewerkers terug moeten vallen op inefficiënte manieren van samenwerken.