Datum: (610 dagen oud)
PR: OCTANE PR

Konica Minolta’s MFP bizhub C368 en 287 winnen BLI Winter Pick Award 2016

Amsterdam, 21 maart 2016 - The Buyers Laboratory LLC (BLI) heeft aan Konica Minolta Business Solutions Europe (Konica Minolta) de BLI Winter Pick Award 2016 toegekend voor zijn A3-multifunctionele systemen (MFP) en printers bizhub C368 en 287. De MFP's blinken uitin diversiteit en duurzaamheid en werden bekroond om hun ‘productiviteit’, ‘aanpasbare besturingsprogramma's’ en het afdrukken via ‘mobiele apparaten’. Als onafhankelijke onderneming die kantooruitrustingen en documenttoepassingen evalueert, kent BLI twee keer per jaar Pick Awards toe aan uitstekende producten en oplossingen.

Als één van de vooraanstaande aanbieders van multifunctionele printers bewijst Konica Minolta zijn expertise met de bizhub C368 (categorie outstanding 31- tot 40-ppm A3 kleur MFP) en 287 (categorie outstanding 21- tot 30-ppm A3 monochroom MFP). “We streven er voortdurend naar onze producten te verbeteren met geavanceerde functies", aldus Robin Schieveen, Product Manager Office & Services bij Konica Minolta. “De BLI Pick Awards voor twee van onze nieuwste producten bewijzen dat we goed bezig zijn. Dankzij een naadloze integratie, optimale productiviteit en lagere kosten geven we onze klanten waar ze naar op zoek zijn.”

bizhub C368 en bizhub 287 vallen op door hun diversiteit en duurzaamheid
Voor de BLI ondersteunen de multifunctionele printers de gebruikers in hun dagelijkse activiteiten: “De Konica Minolta bizhub C368 en 287 laten gebruikers werken zoals ze willen, met aanpasbare stuurprogramma's en een keuze uit drie verschillende bedieningsinterfaces, gebaseerd op de voorkeuren van de gebruiker”, verklaarde BLI Editor George Mikolay.

Verder zijn de bizhub C368 en 287 makkelijk in gebruik. De BLI sprak de volgende lovende woorden: "De bedieningspanelen kunnen ook volledig aangepast worden zodat de gebruikers vlot toegang krijgen tot de tools en workflows van de MFP die ze het meest gebruiken via de door BLI bekroonde bizhub MarketPlace. Gebruikers kunnen naar hun MFP's afdrukken via hun mobiele toestellen", vertelt George Mikolay. “Als we naar de uitstekende globale betrouwbaarheid kijken, samen met de bovengemiddelde productiviteit bij het afdrukken van verschillende bestandtypes, de snelle afdruk van de eerste pagina uit slaapstand en de kleine bestandgroottes van de kleurenscans, dan zien we systemen met een flexibiliteit die tegemoetkomt aan elke werkstijl. Ze zijn gemakkelijk bestand tegen de drukke omstandigheden van elke mogelijke kantooromgeving.”

De BLI bekroont uitstekende producten en oplossingen in het kantoorsegment
Met de Pick Awards bekroont de BLI tweemaal per jaar (in de zomer en de winter) de hardware- en softwareproducten met de beste prestaties. Voor deze awards komen producten in aanmerking die de unieke duurzaamheidstest van BLI doorstaan, die het label ‘Aanbevolen’ of ‘Ten zeerste aanbevolen’ verdienen, die een Betrouwbaarheidscertificaat krijgen en tot de besten behoren onder de concurrenten. Al meer dan 50 jaar vertrouwen inkopers en IT-managers de BLI Pick als leidraad bij hun aankoopbeslissingen.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Amsterdam, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie print-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printsystemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta managementsoftware, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printindustrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website en blog. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Rianne van Swieten
Marketing Communications Expert BNL
Telefoon: +31 20 658 4277
Email: Rianne.vanSwieten@konicaminolta.eu

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com

Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.com/