Datum: (654 dagen oud)

Tensing Relatiedag met Dallas Police Department, what3words en Esri

Tensing brengt relaties in één dag volledig op de hoogte van de volgende stap in Enterprise Mobility, Safety & Security en GIS.

Waardenburg, 3 februari 2016 - Op donderdag 18 februari 2016 organiseert Tensing in haar nieuwe kantoor in Waardenburg de Tensing Relatiedag 2016. Naast een update op de business strategie demonstreren wij een aantal innovatieve referentieprojecten en versterken wij ons verhaal met (inter)nationale topsprekers, die binnen hun eigen vakgebied de grenzen opzoeken door innovatie. Ons doel deze dag is om relaties te inspireren. Het programma begint om 10.00 uur en wordt afgesloten met een netwerkmoment om 15.30 uur om met elkaar van gedachten wisselen.

Boeiende internationale en nationale cases
Tensing heeft dit jaar sprekers uitgenodigd die binnen hun eigen vakgebied de grenzen opzoeken en daarmee andere mensen weten te inspireren.

Dallas Police Department, VS - Michael Freeman

"Hoe voorkom je een moord met Twitter?" Een van de grote namen is Michael Freeman van Dallas Police Department in de Verenigde Staten. Dallas Police Department heeft een innovatief programma ontwikkeld, iWatch, dat gebruik maakt van social media bij de preventie van criminaliteit.

what3words - Tom Mursell

Deze innovatieve startup uit Londen, Verenigd Koninkrijk heeft een unieke oplossing ontwikkelt voor het eenvoudig adresseren van elke plek op aarde. Tensing heeft deze oplossing toegevoegd aan haar CCR360 meldkamer product om zo nog sneller en nauwkeuriger de locatie van het 112 noodgeval te bepalen. Briljant door zijn eenvoud en ook toe te passen buiten het meldkamer domein.

Esri – Jan Willem van Eck

Met haar ArcGIS informatietechnologie daagt Esri, al meer dan 45 jaar, anderen voortdurend uit vanuit een geografische bril te kijken naar informatie. Tensing is Goldpartner van Esri en maakt gebruik van het Esri ArcGIS platform bij productontwikkeling, bij projecten en bij dienstverlening aan klanten. Speciaal voor relaties van Tensing blikt Esri alvast vooruit naar GIS in 2025.

Verder spreken Martin Knook (CEO Tensing Global), Marcel Van Beek (Tensing Mobility), Dirk Verbeek (Tensing Safety & Security) en Dave Laurier (Tensing GIS Consultancy) over Tensing innovaties en het realiseren van ambitie. Het slot van de dag is een speciale Augmented Reality demonstratie waarbij deelnemers zich in 2025 zullen wanen.

Over Tensing
Al bijna 30 jaar ontwikkelt Tensing innovatieve softwareoplossingen en adviseert zij haar relaties wereldwijd over de implementatie van oplossingen op het gebied van Enterprise Mobility en Safety & Security en GIS.
We bieden een groot aantal producten en diensten op het gebied van mobiele werkorders, tracking & tracing, dispatch & scheduling, navigatie, berichtenverkeer en geografische informatiesystemen. Organisaties in de energie- en nutssector, transport en logistiek-, orde en veiligheids- en publieke sector, en op gebied van field service zien de toegevoegde waarde van Tensing’s oplossingen en haar adviserende rol hierin.
Tensing is een van de weinige Esri Gold partners.

Wie aanwezig wil zijn, kan zich opgeven via receptiondesk@tensing.com. De toegang is gratis.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met

Petra de Laat
E. info@tensing.com