Datum: (658 dagen oud)
PR: Marcommit

NS kiest met FastFlex als contractmanager voor duurzaam partnership

Amsterdam, 2 februari 2016 – De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft sourcing partner FastFlex als nieuwe contractmanager. FastFlex, die bij de tender als winnaar uit de bus kwam, fungeert inmiddels als partner voor het contracteren en verlonen van niet gecontracteerde leveranciers en zzp’ers. Met de samenwerking wil de NS compliancy realiseren en kostenbewustzijn rondom de inhuur van flexibel personeel creëren.

Het feit dat FastFlex als partner zowel operationele als persoonlijke dienstverlening verzorgt en zich daarnaast als kennispartner inzet, speelde een grote rol in het keuzetraject. De NS heeft de ambitie om verder te focussen op marktconforme tarieven en daarnaast actief en transparant ketenmanagement te voeren. Dit kan door de samenwerking met FastFlex nog beter vorm gegeven worden.

Zita Odink, Manager Resourcemanagement bij NS: “Met de komst van FastFlex zijn er meerdere zaken veranderd rondom het inhuurproces. Onze efficiency gaat hierdoor omhoog, de klanttevredenheid verbetert en we hebben een strakkere compliancy. FastFlex ontzorgt ons bij verschillende sourcingaspecten en door deze samenwerking realiseren wij een effectief inhuurproces.”

Marc Loo, directeur bij FastFlex: “Wij zijn erg trots op het partnership dat wij sinds enkele maanden hebben met de Nederlandse Spoorwegen. Bij FastFlex merken wij dat steeds meer partijen een partner zoeken die naast een goede dienstverlening ook vanuit een visie meedenkt. Ook willen zij een strakker compliancybeleid voeren. Dit én het zorgen voor markconforme tarieven zijn de grootste uitdagingen. Bij de NS kunnen we onze kennis en ervaring op het gebied van operationeel excellent contractmanagement, kostenbesparing en compliancy optimaal inzetten. Wij zijn enthousiast met de NS als partner en blij dat onze groeiende positie in de markt hiermee verder versterkt wordt.”

Noot voor de redactie

Links Erwin van den Bosch, CFO bij Q24. Rechts Eric Steenbakkers, directeur CoE LEC bij de NS.

Over FastFlex
FastFlex is een onafhankelijke broker en sourcing partner op het gebied van resource management. Hierbij streeft FastFlex naar een zo’n kort mogelijke keten, met een transparante kostenstructuur. Zo weten het inhurende bedrijf én de professional altijd waar zij aan toe zijn. FastFlex draagt zorg voor de volledige keten van inhuur: van het proactief benchmarken van de inhuurtarieven tot het afwikkelen van alle contract gerelateerde zaken. Voor advies over de inrichting van de flexibele schil tot het selecteren van professionals. Daarnaast biedt FastFlex innovatieve en duurzame aanvullende oplossingen voor de professionals, zoals e-invoicing en digital contract signing. FastFlex gaat voor een langdurig partnership en helpt opdrachtgevers het hoogste rendement te behalen. FastFlex is gevestigd in Amsterdam. Kijk voor meer informatie op www.fastflex.nl of volg FastFlex op Twitter @FastFlex.

Marcommit
Bob Bruinenberg