Datum: (671 dagen oud)
PR: OCTANE PR

DEVELOP introduceert nieuwe kleurensystemen

Meer flexibiliteit door mobiel printen

Amsterdam, 21 januari 2016 – De werkplek van de toekomst is flexibel en mobiel. Steeds meer kantoorpersoneel wil vanaf hun mobiele apparaten printen. De nieuwe ineo+ 227/287 kleursystemen van DEVELOP vormen de printoplossing voor toekomstgerichte ondernemingen. Met deze MFP’s zijn kantoren klaar voor de toekomst.

“Het meest opvallende kenmerk van deze twee nieuwe kleursystemen van DEVELOP is ongetwijfeld de mobiele printfunctionaliteit”, zegt Robin Schieveen, Product Manager Office & Services Konica Minolta Business Solutions Nederland BV. “Mobiele gebruiksmogelijkheden zijn niet meer weg te denken uit moderne kantooromgevingen. Geen enkele kantoormedewerker wil door rompslomp bij het printen of scannen vanaf een mobiel apparaat kostbare tijd verliezen. De ineo+ 227/287 komt tegemoet aan de behoeften van ondernemingen waar veelvuldig mobiel wordt gewerkt en gebruiksgemak essentieel is.”

Overal en altijd printen
Mobiel kantoorpersoneel wil de flexibiliteit om vanaf elk mobiel apparaat op elk printsysteem documenten af te drukken. De nieuwste MFP’s van de kleurenline-up van DEVELOP voorzien in deze behoefte. Zo is de nieuwe ineo+ 227/287 uitgerust met een Near Field Communication (NFC)-functie voor Android-toestellen. Hierdoor wordt de tablet of smartphone van een medewerker automatisch verbonden en beschikt men over handige functies als touch-to-print en touch-to-scan.

Meer dan een multifunctionele printer
Naast de mogelijkheid tot mobiel printen, bieden beide systemen een verbeterde productiviteit, hogere capaciteit en veelzijdige afwerkingsopties. Met een maximaal papierformaat van A3 en een printsnelheid van respectievelijk 22 pagina’s en 28 pagina’s per minuut zijn de ineo+ 227 en 278 optimaal uitgerust om aan de afdrukvereisten van kleine tot middelgrote kantoren of werkgroepen te voldoen. Het 7-inch touch screen-display is een intuïtieve interface die eenvoudig te bedienen is en kan worden aangepast aan de specifieke behoeften en wensen van individuele gebruikers of groepen. Deze eigenschap bespaart veel tijd bij routineprintwerkzaamheden of kopieertaken.

Gereduceerde CO2-uitstoot
Bij steeds meer ondernemingen is duurzaamheid een prioriteit. Daarom erkennen zij de noodzaak om hun CO2-uitstoot te reduceren. De ineo+ 227/287 kan hier een bijdrage aan leveren. De nieuw ontworpen engine in deze multifunctionele A3-printers is niet alleen nóg compacter, maar weegt ook 15 procent minder dan zijn voorganger. Daarnaast is het stroomverbruik efficiënter en is de hardware verbeterd, met als resultaat dat de CO2-uitstoot van deze systemen wordt verminderd. Dat is niet alleen goed voor het milieu maar hiermee bespaart een onderneming ook op de energiekosten en wordt er goedkoper geprint.

BERICHT VOOR DE REDACTIE
Altijd als eerste de laatste persberichten van Konica Minolta via deze RSS-feed: http://www.octanewire.com/nl/octanewire/Konica-Minolta/c/42

Over DEVELOP
DEVELOP is een merk van Konica Minolta Business Solutions en staat voor moderne en professionele communicatieoplossingen voor kantooromgevingen. DEVELOP verkoopt systemen, software en diensten voor documentproductie en documentmanagement.

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Amsterdam, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie print-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printsystemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta managementsoftware, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printindustrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website en blog. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Neeltje van de Werf
Team Manager Marketing Communications
Telefoon: +31 20 658 4275
Email: Neeltje.vanderWerf@konicaminolta.eu

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com

Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.com