Datum: (716 dagen oud)
PR: OCTANE PR

Konica Minolta introduceert nieuwe serie multifunctionals: ontworpen voor meer flexibiliteit en mobiel afdrukken

Amsterdam, 3 december 2015 - Kantoorwerk is steeds minder afhankelijk van locatie en tijd. Daarom ondersteunt Konica Minolta moderne werkplekken met  steeds nieuwe innovaties, zoals de multifunctionele A3-kleursystemen bizhub C227 en bizhub C287. De nieuwe MFP’s in de bizhub-serie van Konica Minolta zijn ontworpen om te voldoen aan de specifieke zakelijke vereisten en werkprocessen van bedrijven met extra focus op mobiliteit, gebruiksvriendelijkheid en de volledige compatibiliteit van de oplossingen.

De bizhub C227 en bizhub C287 zijn operationele en veelzijdige multifunctionals in het A3-instapsegment. Beide systemen maken indruk met hun hoge productiviteit, hoge capaciteit en veelzijdige afwerkingsmogelijkheden. Met een maximaal papierformaat van A3 en een afdruksnelheid van respectievelijk 22 ppm en 28 ppm in zwart-wit en kleur kunnen beide MFP’s alle gebruikelijke printopdrachten in de huidige zakenwereld aan. Dat houdt ook een volledige ondersteuning in voor een breed scala aan printoplossingen. Om individuele behoeften te ondersteunen bieden de MFP’s ook een geïntegreerde Interne Webserver en een webbrowser waardoor het multifunctionele touch screen kan worden aangepast.

Ontworpen voor mobiele medewerkers
De werkplek van vandaag moet verschillende kanalen en opties bieden om printopdrachten over te brengen naar interne digitale printers. Medewerkers vragen een maximale flexibiliteit om altijd, overal en vanaf elk mobiel apparaat te kunnen printen of er naartoe te kunnen scannen. De serie multifunctionele kleursystemen van Konica Minolta voldoet aan die vraag met functies zoals geïntegreerde WiFi-toegang, intuïtieve en individueel aangepaste dashboards en de nieuwste interfacetechnologieën. De nieuwe kantoorsystemen bizhub C227 en C287 zijn uitgerust met een touch screen display met ingebouwde "Near Field Communication" (NFC) voor Android-toestellen en Bluetooth Low Energy voor iOS-toestellen. Hierdoor wordt de tablet of smartphone van de gebruiker automatisch verbonden en beschikt men over zowel de touch-to-print- als de touch-to-scan-functie.

Oplossing afgestemd op de klantbehoefte
“We zijn er trots op dat we onze klanten een nieuw, multifunctioneel A3-kleurensysteem bieden dat voorzien is van doordachte nieuwe functies die het dagelijkse werk van bedrijven eenvoudiger maken. Konica Minolta geeft vorm aan ideeën en is een bevoorrechte partner voor MFP’s in het digitale tijdperk in heel Europa. De uitbreiding van de bizhublijn van Konica Minolta zorgt voor een nog beter antwoord op de vragen van onze klanten," vertelt Robin Schieveen, Product Manager Office & Services Cluster West bij Konica Minolta.

Duurzaam en zuinig afdrukken
De multifunctionele A3-printers bieden een nieuw niveau van milieuvriendelijkheid. De compacte en nieuw ontwikkelde engine zorgt voor 15 procent minder gewicht en minimaal stroomverbruik voor minder CO2-uitstoot.  Klanten beschermen zo het milieu en verlagen zo hun energiefactuur en hun energiekosten.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Amsterdam, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie print-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printsystemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta managementsoftware, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printindustrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website en blog. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Neeltje van de Werf
Team Manager Marketing Communications
Telefoon: +31 20 658 4275
Email: Neeltje.vanderWerf@konicaminolta.eu

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com

Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.eu