Datum: (743 dagen oud)
PR: OCTANE PR

Toegang tot alle gegevens via één toegangspunt met dokoni FIND van Konica Minolta

Amsterdam, 1 december 2015 - Omdat de hoeveelheid ondernemingsgegevens nog nooit zo groot is geweest, wordt het voor kenniswerkers steeds lastiger om informatie te vinden. Het zoeken naar specifieke documenten kan een aanzienlijke kostenpost opleveren door verspilde tijd en mankracht. Deze inefficiëntie kan zelfs gevolgen hebben voor de concurrentiepositie van een bedrijf.

Met dokoni FIND van Konica Minolta krijgt kantoorpersoneel snel en eenvoudig toegang tot alle relevante ondernemingsgegevens zonder gebruik te maken van meerdere applicaties.

dokoni FIND genereert automatisch een universele index van de verbonden opslaglocaties met bedrijfsgegevens (zowel gestructureerd als ongestructureerd) en is compatibel met 300 populaire bestandsindelingen. Ongeacht de gegevensindeling van de opslaglocatie kan met dokoni FIND inhoud uit verschillende bronnen worden geabstraheerd, zodat gebruikers snel en eenvoudig uiteenlopende gegevenstypen kunnen zoeken en opvragen.

Dankzij de flexibiliteit van dokoni FIND kunnen gebruikers de universele index raadplegen vanuit SharePoint en Outlook, op iOS- en Android-apparaten of via de dokoni FIND-interface op de desktop. Verder kunnen gebruikers binnen enkele seconden e-mailbijlagen, gescande bestanden, notities, CRM-records en meer opvragen. dokoni FIND werkt binnen uw bestaande beveiligingsinfrastructuur, zodat gebruikers alleen toegang hebben tot informatie waarvoor zij geautoriseerd zijn. Bovendien blijven alle gegevens op hun oorspronkelijke locatie.

"Met dokoni FIND hoeft u niets aan uw werkwijze te veranderen – u werkt wel sneller. Geen tijdsverlies meer door het zoeken naar informatie, geen gegevenssilo's meer en geen complexe projectimplementatie omdat u de gezochte inhoud snel en met één klik vanuit de applicatie kunt opvragen. Dat u alle relevante bestanden op locatie of onderweg (mobiel) kunt opvragen, betekent een transformatie van de wijze waarop uw organisatie met gegevens omgaat”, concludeert Marcel Cobussen, Marketing Expert Business Development ITS van Konica Minolta Business Solutions.

De ontwikkeling en introductie van dokoni FIND is het product van de samenwerking tussen Konica Minolta met de softwareprovider VirtualWorks. Dit bedrijf, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd in Boca Raton in Florida, ontwikkelt, verkoopt en biedt ondersteuning voor softwareproducten waarmee kleine en middelgrote bedrijven informatie en gegevens kunnen organiseren, zoeken en beheren. "We zijn enthousiast over de partnerovereenkomst met Konica Minolta omdat deze de ontsluiting van ondernemingsgegevens mogelijk maakt", aldus Erik Baklid, CEO van VirtualWorks. “dokoni FIND biedt essentiële toegang tot en inzichten in de kennisbasis van ondernemingen, waardoor organisaties efficiënter, flexibeler en intelligenter kunnen opereren.”

Meer informatie: http://www.konicaminolta.nl/index.php?id=123471

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Amsterdam, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie print-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printsystemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta managementsoftware, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printindustrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website en blog. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Neeltje van de Werf
Team Manager Marketing Communications
Telefoon: +31 20 658 4275
Email: Neeltje.vanderWerf@konicaminolta.eu

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com

Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.eu