Datum: (752 dagen oud)

Telecom Inspirience Awards uitgereikt in sfeervol Zalmhuis

ROTTERDAM - Tijdens een sfeervolle Telecom Inspirience Night – een initiatief van TBM - zijn in het Rotterdamse Zalmhuis de Telecom Inspirience Awards 2015 uitgereikt. In totaal werden 8 awards uitgereikt en was er nog een verrassingsprijs op het einde van de avond.

Met meer dan 100 gasten in galakostuum was het Zalmhuis bomvol. TV-personality Jeroen Smits bracht de juiste sfeer tijdens het award-diner en zorgde dat de uitreiking van de awards vlekkeloos en met een gezonde dosis humor verliep. Na het eren van alle genomineerden was het tijd om per categorie de winnaars bekend te maken. De leden van de vakjury bij de uitreiking van de diverse awards. Na de uitreiking was er nog de gezellige After Party in de Orangerie van het Zalmhuis, gesponsord door Event Partner Dean Connect. Naast Dean Connect werd de Telecom Inspirience Night ondersteund door Unify, SDC Group en hoofdpartner Voiceworks.

Telecom Inspirience Award

De winnaars van 2015:

Winnaar Best Mobile Project 2015
Score Telecom met de case Freya

Winnaar Best VaMo Project 2015
Pocos met de case Nooteboom Trailers

Winnaar Marketing Award 2015
Dutchtel met de Espresso Bus

Winnaar Best UC Project 2015
Ask Roger! met de case Oosterlicht College

Winnaar Best Hosted Project 2015
Mtel met de case Carglass

Winnaar Best Healthcare Project 2015
Voicedata met de case Pi-Groep

Winnaar Innovatie Award 2015
MCS met Private LoRa

Aan het eind van het officiële deel van de avond vroeg Joost Heessels, directeur van Magenta Publishing, nog het woord om een verrassingsonderscheiding uit te reiken. Frank Caris van Dean Connect ontving uit handen van Joost Heessels de Gouden Baksteen 2015 omdat Frank zijn hele carrière al bewijst een echte bedrijvenbouwer te zijn, in de telecombranche en daarbuiten. Hij stond mede aan de wieg van Televak Centers, Mobicall, Yes Telecom en Dean Connect.

De Telecom Inspirience Night werd in stijl afgesloten met een After Party waar genomineerden en winnaars hun successen vierden.

Een speciaal dankwoord nog voor de juryleden die zich de afgelopen weken door de vele ingezonden cases hebben geworsteld: Harry Vermeulen (BTG), Johanan Bos (Conceptsales), Marcel Ederveen (NiVo network architects, Rogier Brugman (Telecom Netwerk Den Haag), Daniëlle Evers (ICTWaarborg), Rex Vermeulen (Mantor), Evert Jan Westera (Contera Advies), Leo van Schie (Partner Performance), Sander van Buuren (Lewis PR), Pieter van Opbergen (Fasttel), Rob Kurver (White Rabbit), Ed Achterberg (Telecompaper) en Michiel Steltman (The Next Cloud).

Voor meer informatie over de genomineerde cases: http://goo.gl/2NZw45
Voor meer informatie over de vakjury: http://goo.gl/jo3bNY