Datum: (861 dagen oud)
PR: Franssen Communicatie

InterSystems erkent door SD Times voor innovatie en leiderschap in Big Data and Business Intelligence

Bedrijf voor zevende jaar op rij opgenomen in SD Times 100 ranglijst

CAMBRIDGE, (VS)  Juli  2015 — InterSystems, wereldwijd toonaangevend  in geavanceerde softwaretechnologie,  is voor  het zevende jaar op rij opgenomen in de top 100 lijst van de meest inovatieve organisaties binnen de softwarebranche.  Deze lijst wordt samengesteld door SD Times,  een vooraanstaand Amerikaanse tijdschrift met 75.000 abonnees en leesbaar in print en digitaal ( SDTimes.com).  Jaarlijks  kiezen de lezers van het blad organisaties die voldoen aan hun innovatiecriteria.

InterSystems  kreeg de erkenning op basis van de kwalificaties in de categorie Big Data and Business Intelligence.  Volgens SD Times  zal elke onderneming met data intensieve activiteiten  zoeken naar effectieve manieren om de gegevens op te slaan, te ontsluiten en te interpreteren. Gelukkig zijn er leveranciers van softwareproducten,  die de door de hoeveelheid data bijna onmogelijke selectietaak op zich  nemen en ervoor zorgen dat een omvangrijke berg vol Big Data de beter hanteerbare afmeting van een  molshoop gaat aannemen.

Om in aanmerking te komen voor een vermelding in de SD 100 lijst moet een softwareleverancier duidelijk een leidende rol in productvernieuwing tonen. Zo zal men bijvoorbeeld op het allerhoogste niveau software moeten ontwikkelen , een leeuwendeel van de markt  moeten kunnen opeisen of aan gezag hebben gewonnen door openlijk ideeën met andere marktpartijen uit te wisselen. Redactievertegenwoordigers van SD Times voegen ook nog de “buzz” factor toe. Met andere woorden: wordt er veel over bepaalde  technologie binnen de industrie gesproken en wordt deze breed toegepast. Zij die bekend zijn met het product, moeten de technologie als onmisbaar beschouwen en bereid zijn deze aan te prijzen bij anderen.

“InterSystems Caché geniet als  data platform de voorkeur, vanwege de waardering voor de prestaties en schaalbaarheid in de uiteenlopende omgevingen, zoals de financiële sector, de gezondheidszorg en vele andere bedrijfssegmenten”, aldus Robert Nagle,  Vice President of Data Platforms bij InterSystems. “Wij waarderen  de voortdurende erkenning van  de onafhankelijke en gezaghebbende redacteuren en lezers van SD Times.”

InterSystems Caché® is een extreem snel, robuust en enorm schaalbaar data platform, waarmee ontwikkelaars functierijke web- en mobiele applicatie kunnen creëren. Het platform voorziet in meervoudige ontsluitingsmogelijkheden met  o.a. SQL, NoSQL, documentgedreven,  sleutel- en waarde, alsmede  multidimensionale toegang en kan gestructureerde en ongestructureerde data gelijktijdig verwerken tot actuele informatie, just in time beschikbaar op elke plaats van actie.

Over InterSystems
InterSystems ontwikkelt geavanceerde softwaretechnologie die baanbrekende toepassingen mogelijk maken.  Toegewijd aan kwaliteit en met de focus op het succes van de kanten, levert InterSystems platforms op het gebied van data management, strategische interoperabiliteit en analyse in gebruik in de zorg, financiële dienstverlening, de overheid en vele andere industrietakken. In geselecteerde landen biedt InterSystems gebundelde zorgapplicaties aan gebaseerd op zijn kerntechnologie.  Opgericht in 1978, opereert InterSystems als private onderneming vanuit een hoofd­kantoor in Cambridge, Massachusetts (VS) en vestigingen  wereldwijd.  De producten worden dagelijks toegepast door miljoenen mensen in meer dan 100 landen.

Meer informatie is te vinden op www.intersystemsbenelux.com of te verkrijgen bij:

David Majster
Marketing Manager Benelux & France InterSystems Benelux BV