Datum: (898 dagen oud)

Ook in HD tv-kijken op smartphone en tablet bij Ziggo

Horizon Go app nu al populairste iPad-app

Deze zomer komen via de Horizon Go app van Ziggo ruim 40 zenders beschikbaar in HD-kwaliteit. Met deze primeur kunnen klanten van Ziggo in HD kijken op alle schermen: TV, laptop, PC, tablet of smartphone.

De Horizon Go app is er zowel in iOS- als Android-versie. Via de app zijn tot ruim 100 zenders* te zien, waarvan dus bijna de helft in HD.
Populairste iPad-app

De Horizon Go app is volgens de hitlijst van  iCulture de meest in Nederland gedownloade app voor iPads. (http://www.iculture.nl/populairste-ios-apps-nederland-week-22-2015/) . Daarmee is het de populairste app binnen de categorie ‘gratis iPad-apps’. Andere apps die in de top 10 van deze categorie staan, zijn YouTube, Buienradar, Netflix en Google.

*Afhankelijk van het abonnement

Over Ziggo
Ziggo is dé toonaangevende communicatie en entertainment dienstverlener voor consumenten en bedrijven in Nederland.  Ziggo levert ongeveer 10 miljoen diensten aan zijn klanten met 4,2 miljoen televisie, 3,0 miljoen internet en 2,6 miljoen vaste telefonie dienstenabonnees. Daarnaast levert Ziggo aan 130.000 abonnees mobiele telefoniediensten en hebben klanten beschikking over meer dan 2 miljoen WifiSpots door heel Nederland. De klein- en grootzakelijke markt maakt gebruik van producten zoals datacommunicatie, (mobiele) telefonie, televisiediensten en elektronische betalingsmogelijkheden.

Ziggo is een dochteronderneming van Liberty Global, ’s werelds grootste internationale kabelbedrijf met activiteiten in 14 landen. Consumentenmerken die tot Liberty Global behoren zijn Ziggo, Virgin Media, UPC, Unitymedia,  Telenet en VTR.

Voor meer informatie: www.ziggo.com