Datum: (1180 dagen oud)
PR: LVTPR

Agendabericht: 26 maart 2015 Seminar: Omni-Channel Customer Service uit de Cloud

AGENDABERICHT

Seminar: Omni-Channel Customer Service uit de Cloud
Tijd
26 maart 2015
9.30 uur tot 13.00 uur
Van der Valk Hotel, Breukelen
Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt
event@ddmconsulting.eu

Cloud biedt geweldige mogelijkheden voor schaalbare en flexibele customer service. Maar er is veel kaf onder het koren. Waar moet u op letten? En hoe past u cloud toe in uw customer contact-infrastructuur? U bent van harte uitgenodigd voor het seminar ‘Omni-Channel Customer Service uit de Cloud’ van Aspect Software en DDM Consulting. In een kort en krachtig seminar praten we u bij over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van cloud computing en customer service.

Klantverwachtingen veranderen continu. Als contactcenter moet en wil je je klanten bijbenen. Wanneer een klant een contactcenter benadert om een complex probleem op te lossen verwacht deze dat een agent begrijpt wie de klant is, meedenkt en mee-anticipeert op het probleem. En nog belangrijker: in het eerste contact het probleem oplost. Het liefst onafhankelijk van het gekozen kanaal.  Om de optimale klantervaring (customer journey) te geven is het noodzakelijk om een consistente ervaring te bieden in alle kanalen, waarbij het voor uw klant niet meer uitmaakt welk kanaal hij kiest. Tijdens dit seminar laten we zien hoe u uw klanten de ervaring geeft die zij vragen, met behulp van  IVR, mobiele self-service, inbound- en outbound-spraak, e-mail, sms, chat en zelfs video-interactie. Ook zal de integratie tussen een CRM-oplossing en Aspect’s ZIPWire cloud-oplossing worden gedemonstreerd.

Voor wie?
Dit seminar is bedoeld voor organisaties die zich bevinden in een altijd veranderende markt waarbij consumenten het uiterste vragen van klantenservice. Naast customer contact-managers zijn ook IT-managers en marketingcommunicatiemanagers van harte welkom om meer te leren over de mogelijkheden van customer service uit de cloud.

09:30 uur           Ontvangst

10:00 uur           Welkom

10:05 uur           Consumer Engagement 20/20 : Ruud Loppies, Director Aspect Benelux & Denemarken

10:40 uur           Customer Service uit de Zipwire Cloud : Rijk van Ooijen, Directeur DDM Consulting NL

11:10 uur           Pauze

11:30 uur           Zipwire Live Demo : Rob Mulder, Solution Engineer DDM Consulting

12:00 uur           Vragen en discussie

12:30 uur           Afsluiting met lunch

####

Over Aspect
De volledig geïntegreerde oplossing van Aspect brengt de drie belangrijkste facetten samen van de moderne customer engagement strategy: beheer van consumenteninteractie, personeelsoptimalisatie en back-office. Met een volledige suite van cloud-, selfhosted en hybride opties, helpen we de meest veeleisende contactcenters en back-offices hun mensen, processen en contactmoment naadloos op elkaar aan te sluiten en zo bijzondere consumentervaringen te bieden. Ga voor meer informatie naar www.aspect.com.

Over DDM Consulting
DDM Consulting ontwerpt, levert, implementeert en beheert intelligente klantcontact-oplossingen. De missie van DDM Consulting  is om met haar klantcontactoplossingen u in staat te stellen uw klanten optimaal te bedienen. Ga voor meer informatie naar www.ddmconsulting.eu.

Volg Aspect op Twitter via @AspectBNLux. Lees onze blogs op http://blogs.aspect.com.

Voor meer informatie:
LVTPR