Datum: (1006 dagen oud)

Bezoeker zakelijk event eist actievere rol

De evenementenwereld staat aan de vooravond van een grote verandering. Bezoekers wensen dankzij de inzet van mobiel internet en social media steeds actiever deel te nemen aan events. Optimaal netwerken speelt een steeds grotere rol voor het welslagen van een zakelijk event.

Het nieuwe bedrijf MeetMatch speelt hier op in door bezoekers via een ingenieus algoritme met elkaar te matchen en bij elkaar te brengen voor een korte kennismaking. MeetMatch is nu beschikbaar voor Nederlandse zakelijke events.

Meetmatch is ontwikkeld door de Vlaamse innovator Geert van Wonterghem.
Hij merkte dat er op meetings rond innovatie geen goede tools waren om nieuwe mensen te leren kennen, om innovatieprocessen te versnellen. Hij programmeerde een uitgebreide selectietool. De deelnemers meldden zich aan via hun Linkedin profiel, en de data uit dat profiel werd verrijkt met online informatie. Zo kon hij ze via een uitgebreide selectie koppelen aan mogelijke matches. De bijeenkomsten waren zeer succesvol en de tool is verder uitgewerkt.
Meetmatch zoekt niet alleen de juiste matches, maar begeleidt het proces van ontmoeten ook tijdens het event in een speciaal ingerichte ruimte. Via de mobiele browser treffen bezoekers elkaar voor een korte kennismaking. Zo biedt  MeetMatch deelnemers aan zakelijke events relevante, waardevolle nieuwe contacten.

Netwerken via MeetMatch is tien keer effectiever dan traditioneel netwerken. MeetMatch voegt direct en concreet waarde toe en is naadloos te integreren binnen ieder event.

Meetmatch voordelen:

- Eenvoudig inschrijven via je Linkedin profiel
- Intelligente matching op basis van gepatenteerd algoritme
- Maak MeetMatch succesvol onderdeel van je event
- Biedt bezoekers meer rendement en lever ze nieuwe, waardevolle contacten

Voor afbeeldingen, demo en vragen:
Meer info: Joost Heessels, MeetMatch Nederland
www.meetmatch.nu, joost@meetmatch.nu, 06-53 12 6699