Datum: (1112 dagen oud)
PR: Lubbers De Jong

0031 ICT bekroond met Telecom Inspirience Award

Amsterdam, 3 november 2014 – 0031 ICT uit Amsterdam heeft bij de uitreiking van de Telecom Inspirience Awards de prijs gewonnen voor het beste Hosted Project van 2014.

0031 ICT viel in de prijzen voor zijn project bij Benu Apotheken, een grote keten van circa driehonderd apotheken door heel Nederland. "Bij dit project viel vooral de grote omvang op, de specifieke wensen van de eindklant, plus de mooie samenwerking tussen leverancier, partner en klant", aldus de jury.

In de categorie Best Hosted Project deden projecten mee waarbij grotendeels gebruik is gemaakt van oplossingen die vanuit 'de cloud' draaien. 0031 ICT biedt klanten een totale bereikbaarheidsoplossing. Oscar Roqué, directeur 0031 ICT: “Bij een apothekersketen speelt de bereikbaarheid een cruciale rol. Benu Apotheken maakte daarom vooraf kenbaar dat zij specifieke wensen en criteria hebben waaraan de dienst moet voldoen, alvorens zij over zouden stappen naar telefonie uit de cloud. We hebben samen met onze partner, Voiceworks, een tailormade-oplossing geleverd die aan alle facetten voldoet.”

De Telecom Inspirience Awards, die op donderdag 30 oktober in Utrecht werden uitgereikt, zijn het grootste onafhankelijke prijzengala voor de zakelijke telecombranche, georganiseerd door het toonaangevende telecomvakblad TBM. Doordat ieder bedrijf zich gratis in kon schrijven was het aantal aanmeldingen bijzonder groot.

Over 0031 ICT
0031 ICT staat voor heldere en concrete maatoplossingen voor zakelijke telefonie en internet. Met jarenlange ervaring en expertise brengt het bedrijf de wensen van klanten helder en direct in kaart. Op die manier zet het bedrijf de juiste mensen in voor projecten. Voor meer informatie, zie www.0031ict.nl

Meer informatie voor de pers:

0031 ICT
Oscar Roqué