Datum: (1475 dagen oud)

Directiebijeenkomst e-facturatie voor accountants en softwarepartijen

Alphen aan den Rijn, 9 januari 2014 – Op woensdag 12 februari 2014 organiseert eVerbinding op Kasteel De Vanenburg in Putten een directiebijeenkomst over e-facturatie voor softwarepartijen en accountantskantoren.

Volgens eVerbinding zijn de verschillende belangen en rollen van partijen onder meer oorzaak van het uitblijven van een laagdrempelige oplossing voor het MKB. Daarnaast doemt voor accountants een nieuw business model op, waarbij innovatieve bedrijven in deze sector een voorsprong kunnen nemen in dienstverlening aan hun klanten.

Gastsprekers zijn Douwe Lycklama, Oprichter en eigenaar Innopay, Frans Heitling, Hoofdredacteur Accountancynieuws en Fou-Khan Tsang, Bestuurslid SRA en Voorzitter Raad van Bestuur Alfa Accountants. Zij zullen verschillende stellingen waaronder: “Als accountant ben je verloren als je niet binnen een jaar overstapt op e-facturatie” bediscussiëren met de aanwezigen.

Heeft u geen uitnodiging ontvangen, maar wilt u wel aanwezig zijn? Stuur dan een bericht aan info@everbinding.nl

Over eVerbinding
eVerbinding zet de standaard voor elektronische gegevensuitwisseling en samenwerking tussen en voor het midden- en klein bedrijf. Ondernemers zenden en verwerken via één platform hun digitale documenten, die vervolgens door hun financiële software automatisch geboekt kan worden. Hierdoor besparen ze tijd en geld en worden fouten voorkomen. Meer informatie op www.everbinding.nl.

Wij zijn trots bij te mogen dragen aan SimplerInvoicing, een initiatief van het Ministerie van Economische Zaken

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications, Karin van Geelen, telefoon: +31 (0)23 555 34 24, e-mail: karin@yellow-communications.com