Datum: (1660 dagen oud)
PR: Co-Workx / Fenceworks

R&M en Cofely bundelen krachten in raamovereenkomst

Apeldoorn,4 juli 2013 - R&M heeft met Cofely Nederland een overeenkomst gesloten voor de levering van complete dataoplossingen. Beide bedrijven werken al jaren samen voor één van de grootste banken van Nederland en gaan die relatie uitbreiden. R&M wordt nu voor Cofely landelijk een preferred leverancier van dataoplossingen.

Gezamenlijke businessontwikkeling
Cofely is al jaren de installatiepartner van R&M voor alle dataoplossingen in de datacenters van een grote Nederlandse bank. Verder verzorgen zij als technisch dienstverlener ook alle diensten ten aanzien van installatie en onderhoud bij deze klant.  "Omdat zowel R&M als Cofely hun samenwerking willen intensiveren, hebben wij de ambities van beide bedrijven voor verdere ontwikkeling op het gebied van dataoplossingen in een nieuwe raamovereenkomst vastgelegd", zegt Bas Mondria, Sales Director Nederland bij R&M. "Gezien de toenemende interesse van bedrijven en non-profit organisaties in onze complete dataoplossingen, zijn wij blij dat Cofely daar mede invulling aan gaat geven."

Zwitserse kwaliteit en precisie
Binnen het brede technische dienstverleningsportfolio van Cofely, ontwerpt, levert en onderhoudt dit bedrijf ook communicatienetwerken voor de industrie en utiliteitsbouw. Na installatie wordt zo'n netwerk gemeten en afhankelijk van de klantwens gecertificeerd met een garantie tot maximaal 25 jaar. "Met de toevoeging van R&M als preferred leverancier voor dataoplossingen kunnen wij onze klanten een totaaloplossing van Zwitserse kwaliteit en precisie leveren", vertelt Wim Vrij, Leadbuyer Building Automation van Cofely. "Deze samenwerking vergroot onze kansen op meer business in de momenteel moeilijke marktsituatie."

Over R&M
Reichle & De-Massari AG (R&M) ontwikkelt en produceert bekabelinginfrastructuren voor communicatienetwerken. Met hoge kwaliteit producten voor koper- en glasvezelnetwerken heeft R&M de reputatie van marktleider in kwaliteit opgebouwd. Het bedrijf is in meer dan 30 landen actief met een eigen verkoop- en marketingorganisatie. Met een omzet van CHF 183,6 miljoen in 2012 en 724 medewerkers, behoort R&M tot de top 3 leveranciers in Europa en het Midden-Oosten. Het bedrijf is eigendom van de Reichle-familie en wordt als een onafhankelijk familiebedrijf gerund.

Meer informatie is te vinden op: www.rdm.com of www.rdm.com/bnl.

NOOT VOOR DE REDACTIE
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Co-Workx, Peter Gloudemans
Email: peter@co-workx.nl