Datum: (1789 dagen oud)
PR: Maradin

X2com lanceert nieuwe hosted telefonie oplossing

Het in Rosmalen gevestigde telecombedrijf X2com heeft onlangs een nieuwe versie van de dienst X2desk gelanceerd. De opvolger van de bestaande hosted telefonie oplossing is gebruiksvriendelijker geworden en kent meer mogelijkheden. Het bedrijf speelt hiermee in op de toenemende vraag naar een eenvoudig in te zetten schaalbare telefonie oplossing waarvoor geen hoge investering nodig is.

Job Dirksen, directeur van X2com: “Het huidige economisch klimaat draagt er toe bij dat niet veel organisaties kiezen voor een nieuwe telefooncentrale ‘binnen de muren’. Dat is namelijk een flinke investering. Met X2desk maak je voor een laag bedrag per maand gebruik van een digitale telefooncentrale van X2com. Via het Nederlandstalige portaal beschik je over alle functies die nodig zijn om het telefoonverkeer met een paar klikken naar eigen inzicht in te regelen.”

Horeca, accountantskantoren, retail organisaties en call centers
De oplossing is onder andere interessant voor bedrijven en instellingen waarbij sprake is van variaties met betrekking tot openingstijden, bereikbaarheid en/of bezetting. Ook bedrijven die beschikken over meerdere vestigingen hebben baat bij X2desk omdat al het inkomende en uitgaande telefoonverkeer van alle vestigingen vanaf het webbased portaal wordt beheerd.

Koppeling met mobiel
X2desk kan eenvoudig worden gekoppeld aan de dienst X2mobile. Hierdoor wordt ook mobiele telefonie (denk hierbij aan externe medewerkers) meegenomen in het afhandelen van telefoonverkeer. Bijkomend voordeel is dat hierdoor beperkingen kunnen worden opgelegd ten aanzien van het gebruik van mobiele telefonie, wat ook nog een extra besparing oplevert. De koppeling met X2mobile gebeurt zonder ingewikkelde apps of routeringen.

Over X2com
X2com levert sinds 2008 professionele telecom diensten aan bedrijven en instellingen op basis van VoIP. De diensten worden door X2com zelf ontwikkeld en gedistribueerd via een netwerk van 200 partners. De organisatie is gevestigd in Rosmalen.

Meer informatie
Als u meer wilt weten over de nieuwe X2desk omgeving kunt u terecht op de website www.x2com.nl of bellen met 088 – 889 22 66.

E I N D E  P E R S B E R I C H T

Noot voor de redactie
Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht kunt u contact opnemen met X2com, Job Dirksen (directeur van X2com). Tel. +31 (0)88 – 8892266