www.contentbureau.nl  www.MarcommIT.nl  www.mavericktranslations.nl  www.contentbureau.nl
www.persberichten.com
Persberichten van ICT-bedrijven in Nederland

Inloggen • Wachtwoord vergeten? Registreren
Google zoek

Infor kondigt overname aan van CERTPOINT Systems Inc.

Barneveld, 4 maart 2013 – Infor, een leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 70.000 klanten wereldwijd, kondigt de overname aan van CERTPOINT Systems Inc, dat is gevestigd in Roslyn Heights, New York, en onder andere een kantoor heeft in Brussel, België. CERTPOINT wordt gezien als een innovatieve aanbieder van op SaaS gebaseerde Learning Management Software (LMS) en Learning Content Management Software (LCMS). Klanten van CERTPOINT zijn onder andere Honda, Stanley Black & Decker, Lutheran Medical Center, Meritas Health en Toyota. Infor neemt CERTPOINT over voor zijn kennisleiderschap en het vermogen om contextuele, sociale en mobiele learning technologies te bieden. CERTPOINT heeft daarmee het leren getransformeerd van een back-office support-functie naar een Extended Enterprise Talent Optimization tool.

Door de overname van CERTPOINT kan de Infor Human Capital Management-suite (HCM) zich meten met de meest complete end-to-end oplossingen die er in de markt beschikbaar zijn. De wereldwijde learning technologies van CERTPOINT zijn een uitbreiding op Infor’s Talent, Payroll, Human Resource en Workforce Management oplossingen, die allemaal zijn verenigd in Infor’s markleidende Enwisen HR Service Delivery Platform.

Overzicht

• Infor kondigt de overname aan van CERTPOINT, een prijswinnende innovator op het gebied van learning technologies en marktleidende aanbieder van op LMS gebaseerde software. CERTPOINT is gevestigd in Roslyn Heights, New York, heeft een sterke wereldwijde vertegenwoordiging en wordt gebruikt in meer dan 1.300 bedrijven in meer dan 80 landen en is in 30 talen beschikbaar.
  • Met de overname van CERTPOINT wordt de Infor HCM-suite verder uitgebreid met innovatieve LMS-mogelijkheden, waarmee bedrijven hun werknemers, distributeurs, partners en klanten kunnen opleiden en trainen.
  • De learning technologies van CERTPOINT biedt Infor mogelijkheden om organisaties en industrieën, waaronder de autoindustrie, de publieke sector en de sectoren: Financiën, F&B, Gezondheid, Hospitality en Productie een completere HCM-suite aan te bieden.
  • Infor verwacht dat scholing belangrijk wordt voor klanten in de gezondheidsindustrie, nu die industrie aan zoveel verandering onderhevig is.

Infor quote
"Door de overname van CERTPOINT kan Infor klanten een end-to-end HCM-oplossing aanbieden, die meer inzicht biedt en bedrijven helpt met het behalen van goede resultaten,” zegt Tarik Taman, General Manager Human Capital Management van Infor. “Met de overname van CERTPOINT geeft Infor ook een signaal af dat ze bij de top wil horen van aanbieders van SaaS Enterprise Human Capital Management oplossingen.”

Quote
“Infor en CERTPOINT hebben een gedeelde cultuur – een focus op innovatie en zakelijk succes,” zegt Ara Ohanian, CEO en chief happiness officer van CERTPOINT Systems. “Ons doel is om klanten alle voordelen te bieden van onze gecombineerde sterke punten en verder te bouwen op ons vermogen om kennis om te zetten in tastbare bedrijfsresultaten.”

Financiële condities van de overeenkomst worden niet bekend gemaakt. Men verwacht dat de overname voltooid is voor 1 april 2013.

Over Infor
Infor is wereldwijd de op twee na grootste leverancier van enterprise applicaties en diensten, die meer dan 70.000 klanten in 194 landen helpt hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor snelheid en gebruik maken van baanbrekende technologie en een rijke gebruikerservaring bieden. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Voor meer informatie voor de pers

Anke van Heerebeek

- Wijziging doorgeven
- Adverteren
- Contactformulier
   Plaats nu uw persbericht       Volg @ICTberichten PR BUREAU VOOR ICT, TECHNOLOGIE EN HR
videonieuwsbericht
AME Research:

Uw banner hier?  www.MarcommIT.nl  www.mavericktranslations.nl  Uw banner hier?