Datum: (1798 dagen oud)
PR: Presstige Public Relations & Marketing Communicatie

Nieuwe Sphinx websites voor consument en professional

BV DE SPHINX MAASTRICHT heeft haar websites volledig vernieuwd en aangepast aan de eisen van deze tijd en aan de wensen van de verschillende doelgroepen. De vernieuwde website www.sphinxpro.nl maakt het de professional gemakkelijk specifieke badkameronderdelen snel te vinden en deze te verwerken in de Bestekservice. De website www.sphinx.nl inspireert de consument tot het samenstellen van de gewenste badkamer, met behulp van een Badkamer composer met moodboard.

Eenvoudig zoeken en verwerken
Professionele gebruikers zoals architecten, aannemers en installatiebedrijven, vinden op de vernieuwde website ondermeer een schat aan informatie over de projectserie Sphinx 300 en alle productsegmenten die hieronder vallen. Zoek- en filterfuncties maken het eenvoudig om een specifiek badkameronderdeel te vinden. Daarnaast heeft deze site een handige Bestekservice, waarmee Sphinx-producten rechtstreeks in een bestekverwerker geplaatst kunnen worden.

Inspiratie en praktische hulp
De nieuwe website voor consumenten biedt uitgebreide informatie over en sfeerbeelden van alle Sphinx badkamerconcepten. Dankzij de verschillende, intuïtieve zoek- en filterfuncties is het eenvoudig om een specifiek badkameronderdeel te vinden. Voor hulp nodig bij het visualiseren van de badkamer naar individuele wens, biedt de site een handige tool. Met de Badkamer composer maakt de consument in enkele stappen een moodboard en een plattegrond. Deze kunnen dienen als een uitgangspunt voor de inrichting van de badkamer en maken de keuzebepaling eenvoudiger.

Over Sphinx
SPHINX is het merk waaronder BV DE SPHINX MAASTRICHT badkamerconcepten brengt voor het basis- en middensegment. Het merk is al meer dan 175 jaar aanwezig op de Nederlandse markt en heeft een grote bekendheid bij consumenten. Het productportfolio omvat naast de basisserie Sphinx 300 onder meer het uitgebreide badkamerconcept Sphinx 345. Ook op de projectmarkt is Sphinx al jaren een begrip. Onder de Sphinx 300 projectserie vallen onder andere segmenten die gericht zijn op de specifieke behoeften van zorginstellingen of scholen.

BV DE SPHINX MAASTRICHT biedt de Beneluxmarkt een compleet en helder assortiment met drie merken die elkaar aanvullen en versterken: Sphinx, Keramag Design en Koralle. De drie merken zorgen samen voor één compleet assortiment dat alle marksegmenten bedient. Voor het volledige aanbod van de drie merken is BV DE SPHINX MAASTRICHT het aanspreekpunt.

www.sphinxpro.nl
www.sphinx.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Nadere informatie over het bovenstaande wordt u graag verstrekt door Pauline van Gulik van BV DE SPHINX MAASTRICHT, telefoon 043 – 351 12 51 of door Presstige PR, telefoon 033 – 245 00 70.

Maastricht, 21 februari 2013

Foto's zijn te downloaden uit de perskamer van Sphinx op http://www.presstige.biz/persberichten/138 (onderaan het bericht staan de foto's) of rechtstreeks door op onderstaande thumbnails te klikken:

Presstige PR
Dorpsstraat 143