Datum: (2004 dagen oud)
PR: En Serio

OneXS lanceert ControlDesk: app voor beheer van virtuele telefooncentrale

Telecombeheer voor kleine organisatie sterk vereenvoudigd

Schiphol-Rijk, 29 oktober 2012 – OneXS, aanbieder van innovatieve telecommunicatie- data- en internetdiensten, introduceert OneXS ControlDesk: een gratis iPad applicatie om virtuele telefooncentrales te beheren. Hiermee biedt OneXS een vernieuwende, laagdrempelige oplossing voor veelvoorkomende beheeruitdagingen. Organisaties kunnen met de app eenvoudig instellingen veranderen en gebruikers managen.

Het beheren van telefooncentrales is nu vaak een complexe zaak. Vooral voor kleinere organisaties zonder eigen systeembeheerder is het vaak een tijdrovende en kostbare activiteit. Het beheer is niet in eigen handen waardoor men met één of meerdere partijen moet schakelen om wijzigingen door te voeren. Dikwijls rekenen zij hier kosten voor en/ of houden zij er omslachtige procedures op na. Voor OneXS klanten die bellen met de OneXS virtuele telefooncentrale Business Pro zijn deze problemen verleden tijd.

Met OneXS ControlDesk kunnen alle instellingen van de virtuele telefooncentrale eenvoudig worden beheerd op de iPad op iedere willekeurige locatie, zonder tussenkomst van derde partijen. Enkele mogelijkheden zijn:
  • Automatische receptie; biedt de mogelijkheid om keuzemenu’s en kantoortijden in te stellen. Ook kan men via de microfoon van de iPad boodschappen inspreken en koppelen aan het keuzemenu.
  • Groepsbeheer; maakt het mogelijk om eenvoudig personen aan de groep toe te voegen of verwijderen. Ook kan het type oproepverdeling worden ingesteld.
  • Toestelbeheer; biedt de opties om gebruikers of de nummerweergave te wijzigen en om de voicemail in te stellen. Tot de voicemailopties behoort ook de koppeling tussen voicemail en email waardoor de gebruiker een mail ontvangt bij nieuwe voicemailberichten. Tot slot kan ook het gelijktijdige rinkelen worden ingesteld waarmee gebruikers de vaste en mobiele telefoon gelijktijdig over kunnen laten gaan.

OneXS ControlDesk is vanaf vandaag gratis beschikbaar in de AppStore en is geschikt voor alle OneXS klanten die bellen met OneXS Business Pro.

Een demonstratiefilm over OneXS ControlDesk is hier te bekijken.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):

OneXS
Metta van Straten
mvanstraten@onexs.com
T: +31 88 500 5011

Over OneXS Nederland BV
OneXS Nederland BV (Opta registratie 941782/941783) is een innovatieve aanbieder van telecommunicatie-, data- en internetdiensten. OneXS gebruikt bewezen nieuwe technologieën zoals Voice over IP en breedband internet voor het aanbieden van werkelijk vernieuwende diensten die organisaties ondersteunen in het verhogen van productiviteit en het verlagen van kosten.