Datum: (2265 dagen oud)
PR: En Serio

OneXS zet in op groei met uitbreiding management

Schiphol-Rijk, 06 februari 2012 OneXS, aanbieder van innovatieve communicatieoplossingen voor bedrijven, breidt het team uit met Jeroen Nauta.  Als Channel Sales Manager gaat Nauta zich onder meer richten op de samenwerking met nieuwe partners om de groeidoelstellingen te realiseren.

Nauta, geen onbekende in de telecomwereld, maakte 1 februari de overstap naar OneXS vanwege de innovatieve ontwikkelingen die zijn nieuwe werkgever hoog op de agenda heeft staan. “De nieuwe manier waarop OneXS telefonie aanbiedt, sluit goed aan bij de ontwikkeling van het nieuwe werken.” Ook het feit dat Nauta nu komt te werken bij een organisatie met korte informele lijnen, was voor hem reden om de nieuwe uitdaging aan te gaan.

OneXS heeft de ambitie om te groeien. Nauta: “Ik ga me met een team richten op acceleratie. We willen  meer omzet realiseren met de bestaande partners, maar bovenal groeien door het partnerkanaal uit te breiden.”

Eerder werkte Nauta negen jaar bij KPN in sales- en distributiefuncties op managementniveau. Hier was Nauta als sales- en marketingmanager onder meer verantwoordelijk voor de vaste- en mobiele dienstverlening alsmede  voor nieuwe business segmenten als machine to machine communicatie. Ook werkte hij voor een telecombedrijf op de Nederlandse Antillen. Meest recent was Nauta werkzaam voor Atlantic Telecom als Business Development Manager.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):

Pride PR                                   OneXS
Robbert Minderhoud                 Jan Peter Kalksma
(t) +31 71 568 00 28                 (t) +31 20 65 80 801
e-mail: robbert@pridepr.nl        e-mail: jkalksma@onexs.com

Over OneXS Nederland BV
OneXS Nederland BV (Opta registratie 941782/941783) is een innovatieve aanbieder van telecommunicatie-, data- en internetdiensten. OneXS gebruikt bewezen nieuwe technologieën zoals Voice over IP en breedband internet voor het aanbieden van werkelijk vernieuwende diensten die organisaties ondersteunen in het verhogen van productiviteit en het verlagen van kosten.