Datum: (2325 dagen oud)
PR: Franssen Communicatie

Thomas Leitner benoemd tot regiodirecteur bij InterSystems

De groeiende Centraal en Noord-Europese markten krijgen verbeterde klantenservice

Darmstadt, juli 2011 - Thomas Leitner is per 1 juli 2011 benoemd tot regiodirecteur bij InterSystems. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de coördinatie van de Intersystems-activiteiten in Duitsland, Oostenrijk, België, Luxemburg, Neder­land, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland.

De Oostenrijker Leitner heeft ruime ervaring in leidinggevende en verkoop-functies in de automatiserings­wereld. Hij is o.a. werkzaam geweest bij SAS Institute, FileNet (nu onderdeel van IBM), MIS GmbH (nu Infor). En recentelijk bij CA Technologies als ‘Senior Vice President Mainframe Business’ in Europa, het Midden Oosten en Afrika.

“InterSystems is een van weinige softwarebedrijven die een stap verder willen gaan dan het leveren van uitstekende technologie en het tonen van klantvriendelijkheid. InterSystems beseft dat klanten en applicatie-ontwikkelaars een echte partner nodig hebben bij het tot stand brengen van innovatieve applicaties,” aldus Leitner en durft daaraan toe te voegen dat de bijdrage aan de kwartaalresultaten voor hem geen maatstaf vormt in de beoordeling van de licentiehouders van Intersystems-technologie.

In zijn nieuwe rol als regiodirecteur is zijn eerste taak de doelstellingen van elke klant en partner te leren kennen en zich als hun adviseur aan te bieden. Deze functie is speciaal gecreëerd, zodat de InterSystems klanten en applicatiepartners in Midden- en Noord-Europa een nog betere dienstverlening kunnen verwachten. Daarbij moeten ook landsgrenzen geen belemmerende rol meer kunnen spelen. “Al onze inspanningen zijn gericht op het succes van onze klanten en partners,” aldus Leitner.

InterSystems
InterSystems Corporation is een van de belangrijkste software-ontwikkelaars ter wereld. Het hoofd­kantoor van de onderneming staat in Cambridge, Massachusetts (VS); de onderneming heeft vesti­gingen in 23 landen. InterSystems brengt innovatieve producten op de markt, die applicatiebouwers in staat stellen hoogwaardige bedrijfssoftware-oplossingen snel te ontwikkelen en in gebruik te nemen.

InterSystems CACHÉ® is een zeer krachtige object-database, waarmee snellere en beter verschaal­bare applicaties gemaakt kunnen worden.

InterSystems DeepSee™ is software die het mogelijk maakt ‘business intelligence’ real-time op te nemen in transactionele systemen, zodat betere operationele beslissingen genomen kunnen worden.

InterSystems Ensemble® is een breed, naadloos platform voor snelle integratie, ontwikkeling en verrijking van bestaande en nieuwe applicaties en de verbindingen daartussen.

InterSystems HealthShare™ is een strategisch platform voor informatica in de gezondheidszorg. Regionale en landelijke uitwisseling van medische gegevens, zoals het Elektronisch Patiëntendossier, uitgebreide analyses, alsook het inrichten van web-communities voor medici en patiënten behoren tot de mogelijkheden. De intelligentie van de software zorgt ervoor dat leemten in de informatie of in het technisch functioneren van gerelateerde systemen opgevuld worden.Meer informatie is te vinden op www.intersystembenelux.com of bij:

David Majster
Marketing Manager Benelux & France