Datum: (3686 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects in Leiderskwadrant Gartner CPM Suites Rapport

Bilthoven, 21 december 2007 - Business Objects, leverancier van Business Intelligence (BI) oplossingen maakt bekend dat het is gepositioneerd in het leiderskwadrant in het Gartner Magic Quadrant for CPM Suites 2007, waarvan het rapport* op 19 december is gepubliceerd.

Corporate Performance Management (CPM) is gericht op de CFO en het financiele team, senior executives en zakelijke beslissers op het corporate niveau. CPM wordt door Gartner gedefinieerd als “de processen die gebruikt worden om corporate performance te managen, zoals strategie formulering, budgetering en forecasting; de methodologieën die sommige processen aansturen, zoals de balanced scorecard en value-based management; en de metrics die gebruikt worden om prestaties te meten ten opzichte van strategische en operationele performance goals”.

Volgens Gartner zijn leiders in het CPM kwadrant “verkopende partijen die de breedte en diepte van CPM suite functionaliteiten leveren en bedrijfsbrede implementaties kunnen aanbieden om een brede CPM strategie te ondersteunen. Leiders kunnen succesvol een zakelijke propositie bieden die goed aansluit bij de wensen van de kopers en die de operationele capaciteiten hebben om dit wereldwijd te kunnen uitvoeren en ondersteunen”.

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is pionier op het gebied van Business Intelligence (BI). De organisatie levert innovatieve, technologische oplossingen en diensten waarmee 45.000 klanten wereldwijd inzicht hebben in alle beschikbare bedrijfsinformatie. Zo kunnen organisaties van elk formaat snel en goed gefundeerde beslissingen nemen gebaseerd op accurate en actuele informatie. Business Objects beschikt tevens over een uitgebreid partnernetwerk. www.businessobjects.com.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie:

Business Objects
Lianne Verhoeven
lianne.verhoeven(at)businessobjects.com

Hill & Knowlton
Jorrit Kreukniet/Paul Kok
jkreukniet(at)hillandknowlton.com

* Dec 19, 2007: Magic Quadrant for CPM Suites, 2007 by Nigel Rayner, Neil Chandler, John E. Van Decker