Datum: (3747 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects vernieuwt rapporteren met Crystal Reports 2008

Bilthoven, 17 oktober 2007 - Business Objects, leverancier van Business Intelligence (BI) oplossingen maakt bekend dat het Crystal Reports® 2008 uitbrengt. Een krachtige, dynamische rapportage-oplossing voor een geheel nieuwe zakelijke gebruikerservaring. Rapporten zijn in veel gevallen essentieel in de communicatie tussen mensen en hun business, de partners en de klanten. Voortbordurend op vijftien jaar ervaring in marktleidende technologie, is Crystal Reports 2008 de volgende stap in innovatieve rapportage. Crystal Reports 2008 levert bruikbare informatie voor elke organisatie met een uitgebreide set van nieuwe functies voor zakelijke gebruikers, rapport ontwerpers en applicatieontwikkelaars.

Kenmerken
Met de nieuwe versie van Crystal Reports kan informatie interactief worden bekeken zonder nogmaals de database te raadplegen of een nieuw rapport op te vragen. Ook is het mogelijk om what-if scenario’s toe te passen en informatie op diverse manieren weer te geven in hetzelfde rapport. Bovendien zijn er verbeteringen op het gebied van visualisatie, zoals de mogelijkheid om Adobe Flash bestanden te integreren in rapporten. Daarnaast is het door de verbeterde XML export functie mogelijk voor gebruikers om rapporten in bijna elke industrie standaard formaat op te stellen.

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is pionier op het gebied van Business Intelligence (BI). De organisatie levert innovatieve, technologische oplossingen en diensten waarmee 44.000 klanten wereldwijd inzicht hebben in alle beschikbare bedrijfsinformatie. Zo kunnen organisaties van elk formaat snel en goed gefundeerde beslissingen nemen gebaseerd op accurate en actuele informatie. Business Objects beschikt tevens over een uitgebreid partnernetwerk. www.businessobjects.com.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie:

Business Objects