Datum: (3786 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects neemt FUZZY! Informatik over

Combinatie van FUZZY! Informatik en Business Objects vergroot data quality portfolio

Bilthoven, 12 september 2007 - Business Objects maakt bekend dat het een overeenkomst heeft gesloten om FUZZY! Informatik over te nemen. Financiƫle details van de overname, die naar verwachting in oktober 2007 is afgerond, zijn niet bekendgemaakt. FUZZY Informatik, een Duits bedrijf uit Ludwigsburg, nabij Stuttgart is een marktleider op het gebied van data quality solutions in Europa en heeft meer dan 13 jaar ervaring in deze markt en regio. Gecombineerd met Enterprise Information Management (EIM) technologie van Business Objects biedt het organisaties de beste oplossing voor toepassing van data quality processes op elke klant, product of regio-specifieke data voor optimaal data management.

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is pionier op het gebied van Business Intelligence (BI). De organisatie levert innovatieve, technologische oplossingen en diensten waarmee 44.000 klanten wereldwijd inzicht hebben in alle beschikbare bedrijfsinformatie. Zo kunnen organisaties van elk formaat snel en goed gefundeerde beslissingen nemen gebaseerd op accurate en actuele informatie. Business Objects beschikt tevens over een uitgebreid partnernetwerk. www.businessobjects.com.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie:

Business Objects