Datum: (3970 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects lanceert Business Objects Crystal Decisions Professional

Nieuwe oplossing volgt op sterke groei in de MKB markt

Bilthoven, 11 juni 2007 - Business Objects, leverancier van Business Intelligence (BI) oplossingen, lanceert vandaag Business Objects Crystal Decisions Professional. Deze nieuwe editie van de Business Objects Crystal Decisions suite is speciaal toegesneden op de wensen van middelgrote bedrijven en is de tweede productlancering voor dit marktsegment sinds februari van dit jaar.

Business Objects is de eerste en enige leverancier van Business Intelligence (BI) oplossingen die een ‘alles-in-één’ BI- en data-integratieproduct biedt voor het midden segment in de markt. Business Objects Crystal Decisions biedt de voordelen van uitgebreide functionaliteit voor data-integratie, rapportage van informatie, ad hoc query- en analyse en de mogelijkheid om informatie in een dashboard weer te geven. De data integratie opties stellen de gebruiker in staat om gegevens uit verschillende databases zoals Microsoft SQL Server, IBM DB2, Oracle en Ingres te integreren in een enkele bron. Dit is met name relevant voor middelgrote bedrijven die informatie moeten integreren uit verschillende gegevensbronnen.

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is pionier op het gebied van Business Intelligence (BI). De organisatie levert innovatieve, technologische oplossingen en diensten waarmee 43.000 klanten wereldwijd inzicht hebben in alle beschikbare bedrijfsinformatie. Zo kunnen organisaties van elk formaat snel en goed gefundeerde beslissingen nemen gebaseerd op accurate en actuele informatie. Business Objects beschikt tevens over een uitgebreid partnernetwerk. www.businessobjects.com.

Voor meer informatie:

Business Objects