Datum: (3996 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects introduceert online community voor oplossen problemen

Bilthoven, 16 mei 2007 – Business Objects, leverancier van Business Intelligence-oplossingen (BI), heeft Insight (Insight.businessobjects.com ) gelanceerd. Dit is de eerste open, online community waar data-analisten, technologen, bedrijfskundigen, academici en beeldend kunstenaars informatie en kennis kunnen delen om wereldwijde problemen op te lossen, zoals de opwarming van de aarde.

“De wereld wordt steeds intelligenter”, zegt Bernard Liautaud, oprichter en chief strategy officer van Business Objects. “Er zijn al diverse sites die zich richten op het aggregeren en analyseren van gegevens. Insight biedt leden hulpmiddelen voor visualisatie en uitwisseling van gegevens. Daarnaast is het een platform waar nieuwe uitdagingen aan de online community worden voorgelegd. We willen hiermee de manier waarop we grote problemen te lijf gaan veranderen en problemen oplossen die wereldwijd van invloed zijn. Daarnaast willen we via Insight de conventies en paradigma’s van online communities uitdagen.”

Niet alleen wereldwijde, maar ook persoonlijke of bedrijfsproblemen kunnen opgelost worden met Insight. Iedere individu of organisatie die een probleem formuleert en informatie wil delen, kan een uitdaging ‘posten’ voor de Insight Community.

Klik hier voor het originele Engelstalige bericht.

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is wereldwijd marktleider op het gebied van Business Intelligence-oplossingen. Business Objects biedt organisaties een compleet platform voor performance management, planning, rapportage, query en analyse en enterprise information management. Hiermee krijgen organisaties beter inzicht in hun bedrijfsprestaties. Business Objects bedient samen met ruim 3.000 partners wereldwijd meer dan 42.000 klanten in meer dan 80 landen. www.businessobjects.com.

Voor meer informatie:
Business Objects