Datum: (3947 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects introduceert nieuwe serie BI-oplossingen

Nieuwe huisstijl ondersteunt strategie

Bilthoven, 3 mei 2007 – Business Objects komt met een serie nieuwe business intelligence (BI)-oplossingen waaronder BusinessObjects Mobile, BusinessObjects Xcelsius Enterprise, BusinessObjects XI Release 2 Productivity Pack en Business Objects On Demand BI Connectors. Business Objects wil daarmee alle medewerkers van een organisatie overal, altijd en via elk medium toegang geven tot relevante en actuele informatie. Naast de uitbreiding van het portfolio hebben ze tevens hun huisstijl aangepast om deze strategie kracht bij te zetten.

Sabine Palinckx, Regional Manager Benelux: “Onze focus is duidelijk en simpel. Wij willen onze klanten ondersteunen bij het verspreiden van intelligente informatie door de hele organisatie. Hiervoor bieden we onder andere als eerste leverancier een mobiele oplossing. Ter ondersteuning van onze strategie hebben we gekozen voor een nieuwe branding en tagline ‘Let there be light’.“

BusinessObjects Mobile
BusinessObjects Mobile biedt gebruikers via elk mobiel apparaat ook onderweg toegang tot bedrijfsinformatie. Mobiele BI is mogelijk door de service oriented architecture (SOA) van BusinessObjects XI. Extra investeringen aan IT- of telecommunicatie-infrastructuur bij de klant zijn daarvoor niet nodig.
Kijk voor meer informatie op: www.businessobjects.com/releases/mobile

BusinessObjects XI Release 2 Productivity Pack
BusinessObjects XI Release 2 Productivity Pack levert uitgebreide toegang door middel van Web services en SOA. Daarnaast zijn de zoekmogelijkheden voor BI-gegevens verbeterd en is het eenvoudiger OLAP-data uit meerdere bronnen te verzamelen en te bekijken.
Kijk voor meer informatie op: www.businessobjects.com/releases/productivitypack

BusinessObjects Xcelsius Enterprise
BusinessObjects Xcelsius Enterprise combineert de veilige en betrouwbare informatie van BusinessObjects XI Release 2 met de uitgebreide visualisatiemogelijkheden en “what if” analyses van Crystal Xcelsius. De oplossing maakt het mogelijk persoonlijke dashboards en datamodellen te delen met anderen via PowerPoint, Excel, Word, portal of als onderdeel van BusinessObjects XI Release 2.
Kijk voor meer informatie op: www.businessobjects.com/releases/xcelsiusenterprise

Business Objects On Demand BI Connectors

Business Objects blijft zijn on demand BI- aanbod verder uitbreiden. Met meer dan 40.000 ASP-abonnees is Business Objects een van de grootste aanbieders in de BI-branche. Open Data Connector en Universal Web Services Connector zorgen voor veilige en live toegang tot zowel on demand als lokale databronnen via elke webgebaseerde en lokale applicatie.
Kijk voor meer informatie op: www.businessobjects.com/releases/biconnectors.

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is wereldwijd marktleider op het gebied van Business Intelligence-oplossingen. Business Objects biedt organisaties een compleet platform voor performance management, planning, rapportage, query en analyse en enterprise information management. Hiermee krijgen organisaties beter inzicht in hun bedrijfsprestaties. Business Objects bedient samen met ruim 3.000 partners wereldwijd meer dan 42.000 klanten in meer dan 80 landen. www.businessobjects.com.

Voor meer informatie:

Business Objects