Datum: (3935 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects benoemt Elie Kanaan tot Vice President Marketing EMEA

Bilthoven, 16 april 2007 – Business Objects, leverancier van Business Intelligence-oplossingen (BI), heeft Elie Kanaan benoemd tot Vice President Marketing voor EMEA. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de marketing- en merkenstrategie in Europa. Ook gaat hij zich richten op het genereren van meer inkomsten uit de vijf focus gebieden van Business Objects: Information Discovery and Delivery (IDD), Enterprise Information Management (EIM), Enterprise Performance Management (EPM), Global Services en BI voor het MKB. Kanaan rapporteert aan Chief Marketing Officer, Marge Breya.

Kanaan komt van Mercury waar hij werkte als Vice President Marketing voor EMEA. Vóór zijn functie bij Mercury bekleedde hij verschillende senior posities bij Sybase en Oracle op het gebied van techniek, pre-sales, business development en marketing.

“Kanaan heeft zich in Europa bewezen als het gaat om het ontwikkelen en succesvol implementeren van strategieën om klanten te trekken”, aldus Marge Breya, Chief Marketing Officer bij Business Objects. “Binnen ons streven om de marktpositie te vergroten en het uitdragen van onze visie ‘Business Intelligence for all’, zal de ervaring van Kanaan belangrijk zijn in de continuering van het BI-marktleiderschap in EMEA.”

“Ik vind het een uitdaging om te werken voor Business Objects in een tijd waarin klanten BI in toenemende mate zien als een belangrijke technologische investering”, zegt Elie Kanaan. “Onze goede financiële prestaties en continue investeringen in producten en diensten, zorgen ervoor dat we onze positie verder verstevigen. In mijn nieuwe rol zal ik mij bezighouden met het verder uitbouwen van de positie van Business Objects als marktleider op het gebied van BI-oplossingen.”

Een portretfoto van Elie Kanaan is beschikbaar via bobj(at)whizpr.nl

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is wereldwijd marktleider op het gebied van Business Intelligence-oplossingen. Business Objects biedt organisaties een compleet platform voor performance management, planning, rapportage, query en analyse en enterprise information management. Hiermee krijgen organisaties beter inzicht in hun bedrijfsprestaties. Business Objects bedient samen met ruim 3.000 partners wereldwijd meer dan 42.000 klanten in meer dan 80 landen. www.businessobjects.com.

Voor meer informatie:

Business Objects