Datum: (3953 dagen oud)
PR: Franssen Communicatie

InterSystems Ensemble op eerste plaats in Amerikaans rapport over software voor de gezondheidszorg

KLAS 2006 Healthcare Industry Survey kwalificeert Ensemble als beste interface engine

Brussel, januari 2007 – InterSystems Corporation maakt bekend dat de integratie­software Ensemble in een onderzoeksrapport de hoogste waardering heeft gekregen bij de categorie ‘Interface Engines’. De rapportage over de stand van zaken bij de automatisering in de gezondheidzorg wordt jaarlijks gepubliceerd door het gerenommeerde researchbureau KLAS Enterprises LLC in de ‘Top 20: Year-End Best in KLAS Awards’ van 2006.

Als toonaangevende ontwikkelaar van database- en integratietechnologie in de gezondheids­zorg brengt InterSystems de post-relationele database CACHÉ, de snelle integratiesoftware Ensemble en het informatie-uitwisselingsplatform HealthShare op de markt.

Bij 12 van de 14 belangrijkste beoordelingscriteria die KLAS voor de categorie interface engines heeft gedefinieerd, behaalde Ensemble de hoogste score. De onderzoeksresultaten, waar Ensemble als uitblinker opviel, zijn gebaseerd op gedetailleerde vraaggesprekken met gebruikers van producten in de gezondheidszorgtechnologie. De betrouwbaarheid en objectiviteit van de vraaggesprekken wordt algemeen erkend.

InterSystems ziet de onderscheiding als een bewijs van de snelle wereldwijde acceptatie door gezondheidszorginstellingen van Ensemble. Nu ook in de gezondheidszorg steeds meer van communicatiemedia en netwerken gebruik wordt gemaakt, blijken veel instellingen de grote voordelen van Ensemble te ontdekken. In de Verenigde Staten hebben Partners HealthCare System Inc, Stanford Hospital & Clinics en Cedars-Sinai Medical Center recentelijk voor InterSystems-oplossingen gekozen.

InterSystems
Al meer dan 25 jaar is InterSystems Corporation een toonaangevend ontwikkelaar van innovatieve database- en integratiesoftware. De post-relationele database CACHÉ, de universele integratiesoftware Ensemble en het platform voor uitwisseling van data in de gezondheidszorg HealthShare stellen software-ontwikkelaars in staat snel hoogwaardige applicaties te ontwerpen, te installeren en te integreren voor vele bedrijfstoepassingen. Het hoofdkantoor van InterSystems is gevestigd in Cambridge, Massachusetts (VS); de onderneming heeft vestigingen in 22 landen en ondersteunt gebruikers in 88 landen.

InterSystems is een van de belangrijkste ontwikkelaars van integratietechnologie en de grootste leverancier van databases in de gezondheidszorg. De 10 beste ziekenhuizen en medische laboratoria van de Verenigde Staten werken met op InterSystems-software gebaseerde oplossingen. Meer informatie is te vinden op www.intersystemsbenelux.com

KLAS Enterprises LLC
KLAS, gevestigd in Orem (Utah, VS) is een grote onderzoeksinstelling op het gebied van data en informatie in de gezondheidszorg. De researchgroep van KLAS wordt in de gezondheids­zorg als gezaghebbend beschouwd door haar onafhankelijkheid, kennis en ervaring. De publicaties beoordelen leveranciers, producten en technologieën en komen tot stand door actieve deelname van duizenden organisaties. KLAS gebruikt strikte methoden om te waarborgen dat alle data en beoordelingscijfers nauwkeurig, eerlijk en onpartijdig zijn. Nadere informatie op: www.healthcomputing.com

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht:
David Majster, Marketing Manager
InterSystems Benelux