Datum: (4895 dagen oud)
PR: Steijger.communications BV

Scarlet koopt dochter Tiscali in België

Lelystad, 29 november 2004 - Scarlet heeft een akkoord bereikt met het beursgenoteerde Tiscali S.p.A. te Italië over de overname van haar 100% Belgische dochter, Tiscali NV, in België voor een bedrag van EUR 19 miljoen in cash.
Dit akkoord ligt nog ter goedkeuring bij de Raad voor de Mededinging in België.

De acquisitie van Tiscali België past uitstekend binnen de strategie van Scarlet omdat dit volledig aansluit bij het nieuwe product Scarlet One, waarmee klanten kunnen bellen en internetten via een en dezelfde DSL-lijn.

Per 30 september 2004 had Tiscali België meer dan 60.000 ADSL-klanten. Tiscali België biedt datadiensten aan zakelijke en particuliere gebruikers in de Belgische markt.

####

Over Scarlet
Scarlet is sinds 1992 actief op de telecommunicatiemarkt in Nederland en sinds 1997 op de Belgische markt. Scarlet bedient met zo'n 300 werknemers circa 1,5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in de Benelux. Scarlet biedt een compleet dienstenpakket, bestaande uit vaste- en mobiele telefoniediensten en Internet (internettoegang, breedband-IP, web- en server-hosting). Door grote acquisities in 2002 en 2003 beschikt Scarlet over een technisch hoogstaand glasvezelnetwerk in België. Scarlet heeft een duidelijke strategie voor ogen: in de Benelux groeien naar een nummer twee positie. Voor meer informatie: www.scarlet.be en www.scarlet.nl

Voor meer informatie (ook vanavond):

Scarlet Holdings, Sandra Ottens
Tel: +31 (0) 320 29 44 94