Datum: (1916 dagen oud)

Gold Partner Avantage presenteert primeur WINDOWS 8

Inspiratiemiddag 1 november 2012

Capelle a/d IJssel, 24 oktober 2012. Als actieve Gold Partner van Microsoft krijgt Avantage de primeur om WINDOWS 8 te presenteren op haar inspiratiemiddag. 1 november a.s. in HAL 4.1 te Rotterdam, staat in het teken van het nieuwe werken, waar Windows 8 en Office 365 een grote rol kunnen spelen.

De inspiratiemiddag voor klanten en relaties start met de visie van Avantage. Vervolgens zijn er vier sessies van. Tevens is er een informatieve markt met demo’s over de laatste ontwikkelingen Microsoft, HP, RES en Aerohive.
Met een inspirerende afsluiting over zakelijk netwerken is deze middag een investering in de toekomst voor CIO’s, ICT– en Netwerkmanagers, Systeembeheerders en Facility managers. Ondanks de vele aanmeldingen is er nog plaats.

Sessies
In sessies van 30 minuten komen aan bod:

- Flexibel werken met Windows 8.
- Draadloos werken met Aerohive Wi-Fi.
- Cloud power: werken waar en wanneer je wilt.
- Netwerken: gunnen is het nieuwe geven.

Over Avantage
Avantage heeft in haar 22-jarig bestaan een uitstekende naam en positie verworven in de ICT-markt. Avantage is met haar circa 70 medewerkers een kwalitatief hoogwaardige dienstverlener op het gebied van netwerkinfrastructuur. Zowel projectmatig als op het gebied van beheer. De medewerkers van Avantage hebben een hoog kennisniveau en zijn allen gecertificeerd op verschillende gebieden. Het bedrijf beschikt bij haar partners over hoge partner statussen. Voor meer informatie: www.avantage.nl

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie: