Datum: (1873 dagen oud)
PR: ContentXperience

BPSolutions benoemt Jan Willem Wildvank tot Manager Software & Services

Driebergen, 6 september 2012 - De directie van BPSolutions, sinds 2002 gevestigd in Driebergen, kondigt aan dat J.W. (Jan Willem) Wildvank (30) per 1 september 2012 toegetreden is tot het Management Team als Manager Software & Services.

Jan Willem heeft Bedrijfskundige Informatica gestudeerd aan de Hanzehogeschool Groningen en is werkzaam geweest bij Imtech ICT en Getronics Consulting. Vanuit Getronics heeft Jan Willem vele opdrachten vervuld op gebieden als Workplace Services, Service Delivery Management en Technical Project Management zowel in lijn- als in procesmanagement functies bij grote ondernemingen in de ICT-dienstverlening en Financial Services.

Profiel BPSolutions en BPSolutions Monitoring en Beheer
BPSolutions adviseert ondernemingen en non-profit organisaties over het ontwerpen, inrichten en implementeren van complexe- en dynamische IT-infrastructuuroplossingen. Dit omvat alle benodigde hardware- en software systemen inclusief information management en beheersoftware. Hierbij voegt zij tevens de daad bij het woord door dit advies te vertalen in concrete oplossingen en deze te implementeren. BPSolutions heeft daarbij gekozen om zich primair te bekwamen in IBM-infrastructuuroplossingen, zowel op software- als op hardware gebied. Met deze strategie heeft BPSolutions over de jaren heen een bewezen trackrecord opgebouwd. Door haar gedreven houding en aanwezige kennis en ervaring, is BPSolutions sinds jaar en dag volledig gecertificeerd IBM Premier Business Partner en wordt door IBM beschouwd als een van haar strategische 'channel' partners.

BPSolutions Monitoring en Beheer ontzorgt de IT-afdelingen van ondernemingen van elk formaat door IT-infrastructuur monitoring- en beheerdiensten op afstand en on-site te leveren. De doelstelling is een stabiele infrastructuur met de hoogst mogelijke beschikbaarheid. Het motto is 'Always Up'. Door het gebruik van bewezen monitoring tools in combinatie met ervaren mensen en ITIL 'best practices' worden problemen tijdig voorzien en waar mogelijk voorkomen.

Voor nadere informatie:

BPSolutions