www.EVENTIVE.nl  www.contentbureau.nl  www.MarcommIT.nl  www.mavericktranslations.nl
www.persberichten.com
Persberichten van ICT-bedrijven in Nederland

Inloggen • Wachtwoord vergeten? Registreren
Google zoek

DIALOGS wordt onderdeel van Sophos

Met aankoop van DIALOGS biedt Sophos de meest complete bescherming van mobiele apparatuur.

Oosterhout, 3 april 2012 – IT- en Databeveiligingsbedrijf Sophos heeft vandaag aangekondigd een definitieve overeenkomst met DIALOGS te hebben gesloten. DIALOGS, gevestigd in Duitsland, is één van Europa’s toonaangevende leveranciers op het gebied van Mobile Device Management (MDM) met ruim 20 jaar ervaring en mag onder andere BMW AG, Daimler AG, Siemens AG en ThyssenKrupp tot haar klanten rekenen. Met deze overname verstevigt Sophos haar leidende positie in de markt voor zakelijke mobiele bescherming.

Smartphones en tablets maken steeds vaker deel uit van de manier waarop mensen en bedrijven met elkaar samen werken. IT-medewerkers van organisaties in alle vormen en maten worden geconfronteerd met de nieuwe uitdagingen en risico’s van deze ontwikkeling. Het vrijgeven van bedrijfsdata op een persoonlijke device, die ook nog eens gevoelig is voor verlies of diefstal, vraagt om een gedegen bescherming en beveiliging. Sophos Mobile Control is speciaal ontworpen om bedrijven overal en op elk apparaat snel, eenvoudig en veilig deze bescherming te bieden.

Samen met DIALOGS versterkt Sophos haar mobiele voetafdruk door klanten te voorzien van een complete bescherming voor hun mobiele werkplekken. DIALOGS biedt een MDM oplossing genaamd smartMan die reeds is opgenomen in de kern van Sophos Mobile Control en welke geïntegreerd wordt in de Sophos UTM oplossingen. Daarnaast biedt DIALOGS mobiele communicatie oplossingen voor het snel en betrouwbaar verzenden van berichten en locatie gebaseerde diensten. Sophos zal ook deze diensten blijven ondersteunen.

Voor meer informatie lees het volledig Engelstalige bericht

Over Sophos
Meer dan 100 miljoen gebruikers in 150 landen rekenen op Sophos voor de beste bescherming tegen complexe bedreigingen en dataverlies. Sophos biedt security- en databeschermingsoplossingen aan die eenvoudig te beheren zijn en de laagste total cost of ownership bieden binnen de sector. Sophos biedt prijswinnende oplossingen aan voor endpoint security, web security, e-mail security, network security, mobile security en encryptie. Deze worden ondersteund door Sophos Labs, een wereldwijd netwerk van threat intelligence centra. Met meer dan 25 jaar ervaring wordt Sophos door de topanalisten beschouwd als een leider op het vlak van security en databescherming. Het bedrijf ontving al verschillende onderscheidingen en prijzen. Het hoofdkwartier van Sophos bevindt zich in Oxford (UK) en in Boston (VS). Meer informatie over Sophos vindt u op www.sophos.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications, Karin van Geelen, telefoon: +31 (0)23 555 34 24, e-mail: karin@yellow-communications.com

www.persberichten.com

- Wijziging doorgeven
- Adverteren
- Contactformulier
Publiceer nu uw persbericht       Volg @ICTberichten PR BUREAU VOOR ICT, TECHNOLOGIE EN HR
videonieuwsbericht
AME Research:

Uw banner hier?  Uw banner hier?  www.MarcommIT.nl  www.mavericktranslations.nl