www.EVENTIVE.nl  www.contentbureau.nl  www.MarcommIT.nl  www.mavericktranslations.nl
www.persberichten.com
Persberichten van ICT-bedrijven in Nederland

Inloggen • Wachtwoord vergeten? Registreren
Google zoek

Magenta Publishing nieuwe eigenaar van Connexie België en autoConnect!

Magenta Publishing, uitgever van toonaangevende vaktitels in het ICT- Telecom, Office- en Retail kanaal, heeft de vaktitels en websites Connexie België en autoConnect overgenomen van uitgever Jakajima in Nuenen. De titels richten zich op het handelskanaal in telecom/ict en Consumer Electronics in beide landen.

De overname biedt Magenta Publishing de mogelijkheid zijn expertise van de telecom- en ict markt in Nederland te verbreden naar België. "Vanuit onze relaties in Nederland ontvingen we bovendien al langer de vraag of we niet ook in België actief kunnen zijn. Omdat veel van hen in Benelux-organisaties werken, geven we een goede invulling aan de vraag met deze overname van Connexie en autoConnect. Een ander groot voordeel is dat de overname automatisch ook onze toonaangevende positie in de markt verder versterkt," aldus Joost Heessels, algemeen directeur van Magenta Publishing.

“Jakajima krijgt hiermee de mogelijkheid zich verder te ontwikkelen als expert op het gebied van High Tech events voor nieuwe technologieën” voegt Pieter Hermans, CEO van Jakajima toe.
“Wij kunnen ons nu volledig richten op (inter)nationale innovatieve markten. Magenta Publishing is een krachtige uitgeverij met veel kennis op het gebied van Telecom, ICT en CE, dus ik ben blij dat ConneXie België en autoConnect zich verder kunnen ontwikkelen.”

Noot voor de redactie:
Connexie België richt zich in België op het totale kanaal voor ICT en Telecom, met Nederlands- én Franstalige magazines, websites en nieuwsbrieven. AutoConnect vervult deze rol in Nederland.

Magenta Publishing richt zich in Nederland met vijf verschillende platforms op diverse doelgroepen in de Telecom, ICT en Office. Het betreft de titels TBM, CBM en KBM voor de diverse vakkanalen, Hotspot Retail voor het retailkanaal in ICT, Telecom en CE en Kantoor&Efficiency voor inkopers en facilitair managers bij grotere organisaties.

Magenta Publishing bedient deze platforms met magazines, websites, nieuwsbrieven en sterke congressen. Daarnaast verzorgt Magenta Publishing diverse media, zoals relatiemagazines, voor een groeiend aantal klanten. Magenta Publishing is de laatste maanden erg actief met strategische overnames waarmee zij haar positie in de markt nog verder verstevigd. Zo is eind vorig jaar ook al het netwerk Ambassadors of Telecom overgenomen.

Meer informatie:
Joost Heessels joost.heessels@magentapublishing.nl - +31 (0)6-53126699.
meer over de activiteiten van Magenta Publishing op www.magentapublishing.nl

Pieter Hermans p.hermans@jakajima.eu - +31 (0)6-53550628
meer over de activiteiten van Jakajima op www.jakajima.eu

www.persberichten.com