Persberichten van 30 augustus (vandaag)
Utrecht, 30 augustus 2016 -  OutSystems, aanbieder van het gelijknamige enterprise Rapid Application Delivery (RAD) platform, maakt het programma bekend van NextStep Benelux 2016, zijn jaarlijkse event voor CIO’s, partners en IT-professionals. Deze editie staat in het teken van het versnellen van de digitale transformatie. Aan de hand van inspirerende klantverhalen, spraakmakende keynotes en verbluffende demo’s krijgen bezoekers inzicht in hoe ze hun digitale transformatie kunnen versnellen en nieuwe innovatiekansen kunnen benutten. ..

Breukelen, 30 augustus 2016 – Met de lancering van de Shop and Ride app biedt Xerox winkels een nieuwe wijze van mobile advertising en krijgen reizigers een geoptimaliseerde omnichannel-ervaring. Met de Shop and Ride app, ontwikkeld door Xerox PARC, krijgen reizigers in het openbaar vervoer gepersonaliseerde, lokale, mobiele aanbiedingen van verschillende winkels in hun omgeving op basis van hun voorkeuren en reispatronen. Met één simpele druk op de knop kunnen reizigers kortingen en aanbiedingen in de vorm van coupons activeren of opslaan om..

Barneveld, 30 augustus 2016 – Dimension Data, de wereldwijde leverancier van IT-diensten en -oplossingen, is door Gartner, Inc. in de top tien geplaatst van de snelst groeiende consulting serviceproviders van 2014-2015. Het rapport, in mei 2016 door het leidend IT-onderzoeks- en adviesbedrijf gepubliceerd, is geschreven door Jacqueline Heng, Dean Blackmore en Julie Short. De lijst met internationale consulting providers is gebaseerd op de “jaarlijkse groeiratio van inkomsten in 2014 en 2015 (met een limiet van negentien miljoen euro om uitschieters..

Eindhoven, 30 augustus 2016 – Camerafabrikant Rollei lanceert een nieuwe actioncam: de Rollei Actioncam 430. Deze actioncam maakt haarscherpe opnames in 4K-resolutie en is bovendien de meest complete actioncam in het assortiment.  De actioncam, uitgerust met een 2-inch FTF LCD-scherm, biedt alle opties die een sportliefhebber zich kan wensen. Denk aan seriefotografie functionaliteit, timelapse video’s, slowmotion-beelden en een loop-functie. De Actioncam 430 biedt een ruime keuze aan resoluties: 4K-videoresolutie (3840x2160 pixels / 30..

Houten, The Netherlands, 30 August 2016 - De Nederlandse markt voor breedband internet vertoonde ook in het tweede kwartaal van dit jaar nog groei, al was er wel sprake van vertraging in vergelijking met de voorgaande zes maanden. Dat blijkt uit het Dutch Broadband 2016 Q2-rapport van Telecompaper over de breedbandmarkt. Gedurende het tweede kwartaal groeide deze markt met 48.000 aansluitingen naar 7,24 miljoen op 30 juni 2016. Dat is minder dan de kwartaalgroei in Q1 2016 en Q4 2015, maar wel bijna vier keer zo veel als de 13.000 waarmee de breedbandmarkt groeide..

NOT FOR DISTRIBUTION TO ANY U.S. PERSON OR ANY PERSON LOCATED OR RESIDENT IN THE UNITED STATES OF AMERICA OR IN ANY OTHER JURISDICTION WHERE IT IS UNLAWFUL TO DISTRIBUTE THIS ANNOUNCEMENT KPN is voornemens een nieuwe obligatielening uit te geven, bestaande uit twee tranches. De opbrengst zal worden gebruikt voor de inkoop van maximaal EUR 750 miljoen aan bestaande obligaties en voor algemene bedrijfsdoelstellingen. Met deze transacties wil KPN de gemiddelde looptijd van zijn obligatieleningen verlengen en de schuldstructuur verder optimaliseren. Daarnaast is..

Berlijn, 30 augustus 2016 – PAYBACK, ’s werelds grootste multi-partner klantloyaliteitsprograma, kiest vanaf heden voor optivo voor de inrichting van zijn e-mail en omni-channelmarketing. Doorslaggevend bij het besluit van PAYBACK om te kiezen voor optivo® broadmail zijn de technische mogelijkheden van het platform en de consultancydiensten en service van optivo. Het consultancyteam van optivo ondersteunt PAYBACK volledig bij het opzetten en managen van campagnes. Om ervoor te zorgen dat de ontvangers gepersonaliseerd benaderd worden, maakt..

Baarn, 30 augustus 2016 – Tools4ever, de marktleider op het gebied van Identity Governance & Administration (IGA), introduceert een geavanceerd mechanisme om de toegang tot HelloID tot in detail te reguleren. HelloID is een cloud portaal dat eindgebruikers met Single Sign-On functionaliteit eenvoudig, snel en veilig toegang geeft tot Webapplicaties op hun smartphone, tablet en/of laptop. Via HelloID is het mogelijk om met een keer aanloggen toegang te krijgen tot alle webapplicaties. Het voordeel voor de eindgebruiker is dat hij effectiever en dus..

Laatste persberichten
Nieuw vandaag

Maandag 29 augustus (gisteren)

Vrijdag 26 augustus (-4 d)