Persberichten van 29 juli (gisteren)
Rotterdam, 28 juli 2016 – 5CA is een wereldwijd opererende expert in meertalige customer support. 5CA is sterk gericht op wendbaarheid en op een fantastische klantbeleving. Om de dienstverlening aan zowel consumenten als opdrachtgevers te verbeteren, moest de organisatie haar inzicht in de eigen processen verbeteren. Om dat te realiseren, hielp Motion10 5CA om een geïntegreerde data-oplossing te bouwen op het Microsoft Business Intelligence platform. 5CA biedt haar klanten de mogelijkheid om klantenservice te outsourcen, om een hoge..

De twee bekende telecomvakbladen Connexie Magazine en Telecommagazine maken een doorstart. Magenta Publishing, uitgever van onder meer TBM (in Nederland) en ConneXie (in België) heeft de rechten op deze magazines verworven nadat over de uitgever van die titels, Channel BV uit Mijdrecht,  begin juni het faillissement was uitgesproken. Magenta Publishing is al geruime tijd een sterke speler binnen de telecomsector met platforms als TBM en Expeditie ICT in Nederland en het magazine ConneXie in België. Het mediahuis is verder actief in de office- en..

Beste Redactie, Vandaag, 29 juli 2016 maakt Talend, een vooraanstaand leverancier van big data en cloud-integratie oplossingen, bekend dat het het laatste technologiebedrijf is dat dit jaar naar de beurs gaat (IPO). Het bedrijf heeft 5.250,000 aandelen van American Depository Shares (ADSs) tegen een prijs van $18.00 per aandeel (ADS) uitgegeven. De aandelen worden verhandeld aan de NASDAQ met het symbool “TLND.”  De IPO van Talend is niet alleen een van de weinige in de technieksector dit jaar, maar ook uniek vanwege de goede financiële..

Breukelen, 29 juli 2016 – Xerox behaalt voor het zevende jaar op rij de toppositie in het wereldwijde Managed Print Services (MPS) marktrapport van analist en onderzoeksgroep Quocirca. Xerox behoudt de leiderspositie vanwege haar brede en volwassen MPS-aanbod. Volgens het rapport heeft Xerox een geloofwaardig en sterk MPS-portfolio voor organisaties van elke omvang, versterkt door een uitgebreid scala aan automatiserings- en workflow-oplossingen. De nieuwe generatie MPS van Xerox hanteert een driefase-strategie, te weten evalueren &..

Utrecht, 29 juli 2016 – Veeam zet de ondergewaardeerde superhelden die bedrijven constant draaiende houden, vandaag in het zonnetje. Op de Dag van de Systeembeheerder (29 juli) is het tijd om vooroordelen aan de kant te schuiven en de belangrijke technici die het Always-On-bedrijf draaiende houden, een beetje liefde te tonen. Zeker doordat het werk van een systeembeheerder steeds zwaarder wordt. Flexwerken wordt steeds populairder en dus hebben systeembeheerders meer endpoints, netwerkverkeer en mogelijke points-of-failure om mee om te gaan. Volgens Veea..

Positive Momentum Continues with 2Q EPS up 6% International Achieves 2Q Record as Operating Profit Climbs 11% U.S. Domestic and International Operating Margins Expand Higher International Exports Driven by Express Products Revenue Growth Tempered by Changes in Fuel and Currency Affirms Full-Year 2016 EPS Guidance of $5.70 to $5.90 ATLANTA, Jul. 29, 2016 – UPS (NYSE:UPS) today announced second-quarter 2016 diluted earnings per share of $1.43, a 6% increase over the same period last year.  International operating profit..

De voorzieningenrechter heeft vanmiddag uitspraak gedaan in een rechtszaak tussen KPN en Eredivisie Media & Marketing C.V., dochtermaatschappij van Fox Entertainment Group (‘Fox’), het bedrijf dat de uitzendrechten exploiteert van o.a. de live wedstrijden van de Eredivisie en de KNVB beker. KPN is naar de rechter gestapt omdat we het niet eens zijn met de nieuwe voorwaarden die Fox aan KPN wil opleggen voor doorgifte van de FOX Sports zenders. Deze voorwaarden gaan gepaard met significante prijsverhogingen en gelden niet voor alle andere aanbied..

Gouda, 29 juli 2016 - Een nieuwe methode maakt het energieverbruik van software analyseerbaar. De methodiek, ontwikkeld door een promovendus bij Centric, is deze maand gepresenteerd in het vakblad Computing. De ICT-industrie is verantwoordelijk voor minstens één-tiende van het totale energieverbruik op aarde. Naast de hardware zelf is het energieverbruik deels toe te schrijven aan de software die erop draait. Welk deel kon tot voor kort niet precies worden vastgesteld. Recent onderzoek naar duurzame software brengt daar nu verandering..

Slechts 15 procent werkzoekenden wil anoniem solliciteren Ruim 1 op de 10 HR-managers vermoedt sjoemelen bij anonieme sollicitaties Amsterdam, 29 juli 2016 – Anoniem solliciteren, dat discriminatie op basis van afkomst of leeftijd moet voorkomen, is een actueel onderwerp in Nederland. De gemeente Den Haag deed dit jaar al een proef met anoniem solliciteren. Eind juli verscheen een voorlopig rapport met de resultaten. Uit het rapport blijkt dat er meer werkzoekenden met een biculturele achtergrond op een functie solliciteren als dit anoniem..

Laatste persberichten
Vrijdag 29 juli 2016

Donderdag 28 juli (eergisteren)

Woensdag 27 juli (-3 d)