Leidinggevenden binnen inkoop staan nu meer dan ooit onder druk om te besparen en om strategische relaties met leveranciers verder te ontwikkelen en te beheren. Daarnaast worden ze uitgedaagd om de aanbestedingsprocedures te versnellen met behoud van de proceskwaliteit.

Geconfronteerd met deze uiteenlopende en tegelijkertijd consistente uitdagingen, moeten CPO's en inkoopprofessionals zoeken naar op maat gemaakte oplossingen om een snelle ROI te leveren.

BravoSolution is internationaal toonaangevend op het gebied van inkoopmanagement. Deze wordt aangeboden in de vorm van moderne softwaresystemen, een professionele ondersteuning en een grote praktische kennis over markten en bedrijfstakken.

Met een groot team van deskundige professionals kan BravoSolution zijn klanten ondersteunen met doelgerichte expertise en software dat de volledige inkoopmanagement lifecycle omvat voor alle sectoren en businessmodels. Inkoopprofessionals in meer dan 60 verschillende landen maken gebruik van BravoSolution’s technologie en dienstverlening. Zij profiteren van de voordelen die BravoSolution hun biedt, zoals de vergroting van procesefficiëntie, de kwaliteitsverbetering van leveranciersrelaties en vergroting van kwalitatieve inkoopgerelateerde informatie over leveranciersorganisaties.

vcBravoSolution

Evert van de Beekstraat 310